Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
02-585 Warszawa Al. Niepodległości 100
print as PDF
Ogłoszenie nr 139020 / 15.06.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: zaopatrzenia w Wydziale Techniki Specjalnej Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • organizuje proces zaopatrywania jednostek organizacyjnych w zakresie sprzętu i materiałów będących we właściwości Wydziału w celu zabezpieczenia potrzeb jednostek organizacyjnych SG;
  • bierze udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie sprzętu będącego we właściwości Wydziału, realizowanych zgodnie z planem finansowym i planem zamówień publicznych, w tym: prowadzenie analizy rynku, opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wniosków o udzielenie zamówienia, udział w komisjach przetargowych, udział w komisjach odbiorczych w celu dokonania zakupu niezbędnego sprzętu oraz materiałów;
  • analizuje i weryfikuje potrzeby zgłaszane przez jednostki organizacyjne SG i komórki organizacyjne KGSG w celu przygotowania planu zakupów;
  • bierze udział w działaniach (weryfikacja przydatności, szacowania wyceny) dotyczących zbywania mienia zbędnego w zakresie właściwości Wydziału w celu przygotowania/weryfikacji planów przekazania mienia;
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem przez jednostki organizacyjne Straży Granicznej spraw w zakresie: gospodarki sprzętem i materiałami będącymi we właściwości Wydziału; logistycznego zabezpieczenia procesu podwyższania i obniżania gotowości obronnej odnoszącego się do właściwości Wydziału i wynikającego z odrębnych przepisów w celu przygotowania informacji dot. funkcjonowania j. o. SG w tym obszarze oraz przygotowanie propozycji ewentualnych zmian;
  • przeprowadza analizę aktów prawnych w zakresie pozostającym we właściwości Wydziału w celu opracowania propozycji zmian.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze realizacji zakupów w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych oraz nadzoru nad gospodarowaniem mieniem w jednostce budżetowej
  • znajomość przepisów o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o Straży Granicznej oraz przepisów o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
  • samodzielność i inicjatywa,
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • odpowiedzialność,
  • umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy i dokładność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
  • kreatywność,
  • rzetelność,
  • współpraca,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • przeszkolenie z zakresu finansów publicznych, budżetu zadaniowego, prawa zamówień publicznych, sporządzania sprawozdań,
  • znajomość ustawy z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. z 2022 r., poz. 747 t.j.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 marca 2013 r. w sprawie przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby bezpieczeństwa państwa oraz wykazu tych wyrobów (Dz. U. z 2018 r. poz. 266, z póź. zm.)
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin)
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności i polega na wykonywaniu czynności administracyjno - biurowych o charakterze:

  • statycznym: większość czynności na terenie urzędu wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • dynamicznym: poruszanie się po terenie urzędu i poza urzędem, odbywanie wyjazdów służbowych krajowych lub zagranicznych (w tym odbiory jakościowe, udział w szkoleniach, konferencjach);

- obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i w trakcie podróży służbowych;

-  zagrożenie korupcją w związku z prowadzonymi procedurami przetargowymi i realizacją zawartych umów;

-  kontakty zewnętrzne z przedstawicielami Wykonawców realizujących dostawy w celu właściwego nadzoru nad wykonaniem przedmiotu umowy oraz dokonania odbiorów jakościowych; 

-  stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.

 Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- stałe godziny pracy (8.15-16.15),

- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,

- stanowisko zlokalizowane jest na II piętrze budynku,

- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda,

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,

- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, skaner, niszczarka,

- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednakże są ograniczenia w swobodnym przemieszczaniu się ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami, 

- pomieszczenia higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

UWAGA!

WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.

Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.

W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.

Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:

  • świadectwa pracy/służby,
  • zaświadczenia o zatrudnieniu,
  • zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
  • zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
  • referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
  • zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.

 

Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 5782,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat.


Dokumenty można składać:

  • osobiście w siedzibie urzędu
  • listownie
  • za pośrednictwem ePUAP albo e-Doręczenia.


Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) oświadczeń. Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Zostaną przyjęte tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Rozmowa kwalifikacyjna 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. (Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji ( świadectwa pracy, uprawnienia, referencje, certyfikaty oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych o ile kandydat takowe spełnia.)
calendar icon

Aplikuj

do 6 lipca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139020"
na adres:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-585 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy - starszy specjalista w BTiZ KGSG oraz numer ogłoszenia"

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.07.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Główny Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Dyrektor Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej, AL. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Brak
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Iwona Kłosowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Naboru/Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×