Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 138804 / 12.06.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: ds. nadzoru MET w Inspektoracie MET, w Departamencie Żeglugi Powietrznej
#administracja publiczna #transport lotniczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi czynności kontrolne w procesie certyfikacji i bieżącego nadzoru nad instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej w zakresie MET w celu zapewnienia integralności, ciągłości, jakości, dostępności i bezpieczeństwa żeglugi powietrznej.
  • Prowadzi rejestr lotniczy urządzeń naziemnych (RLUN) w zakresie MET, weryfikuje dane zawarte we wnioskach o wpis do RLUN, prowadzi czynności kontrolne związane z wnioskiem o wpis do RLUN i aktualnością zapisów w RLUN oraz przygotowuje projekty decyzji Prezesa Urzędu o wpisie, wykreśleniu i zmianie danych w RLUN w celu zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi powietrznej.
  • Prowadzi sprawy dotyczące nadzoru nad zapewnianiem przez ANSP bezpieczeństwa oprogramowania, stosowanego w systemach MET będących częścią EATMN.
  • Prowadzi sprawy związane z monitorowaniem wdrażania wymagań dokumentów zawierających przepisy międzynarodowe dotyczące MET, a w szczególności opiniuje propozycje zmian, nadzoruje wdrażanie poprawek do Załącznika 3 do Konwencji chicagowskiej oraz dokumentów ICAO przywoływanych w tym załączniku.
  • Prowadzi sprawy związane z opiniowaniem projektów instrukcji operacyjnych instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, lotnisk, lądowisk i operatorów lotniczych oraz programów szkoleń w zakresie zapewniania osłony meteorologicznej.
  • Prowadzi sprawy związane z cybersecurity w obszarze MET, we współpracy z komórką wiodącą w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Urzędzie.
  • Uczestniczy w pracach międzynarodowych organizacji i instytucji lotniczych w zakresie MET.
  • Bierze udział w czynnościach kontrolnych w procesie nadzoru nad bezpieczeństwem zmian w systemach funkcjonalnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi powietrznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku meteorologia, lub fizyka atmosfery, lub klimatologia, lub ochrona środowiska lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu meteorologii
  • Staż pracy powyżej 2 lat stażu pracy w lotnictwie
  • Przeszkolenie z zakresu technik audytowania - audytor wewnętrzny wg normy ISO
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Dobra znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów z zakresu żeglugi powietrznej, w tym: Ustawa Prawo lotnicze oraz przepisy wykonawcze do niej, przepisy międzynarodowe ICAO i UE dot. MET
  • Znajomość Kpa
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Szkolenia specjalistyczne krajowe i zagraniczne obejmujące kursy w zakresie: osłony meteorologicznej, zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, zmian w systemach funkcjonalnych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1)
Co oferujemy
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Nagrody uznaniowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie kart Multi-Sport
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie w godz. 7:00 - 9:00
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych
  • praca powyżej 4 godzin przy monitorze ekranowym
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Deklaracja dostępności:
https://www.ulc.gov.pl/pl/deklaracja-dostepnosc

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I etap - weryfikacja formalna ofert
  • II etap - część pisemne
  • III etap - rozmowa rekrutacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu technik audytowania - audytor wewnętrzny wg normy ISO
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kategorii B lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1) lub oświadczenie w tym zakresie
  • Kopie dokumentów potwierdzających szkolenie specjalistyczne krajowe i zagraniczne obejmujące kursy w zakresie: osłony meteorologicznej, zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, zmian w systemach funkcjonalnych.
calendar icon

Aplikuj

do 22 czerwca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138804"
na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
LOŻ-5/3-54/2024

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 520 75 79
22 520 74 02
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247) przy ul. Marcina Flisa 2.

    2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@ulc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

    3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres mailowy dane osobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
    jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 1 §1 i 2 ustawy z dnia 22.06.1974 r. – Kodeks Pracy, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

    4. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.

    5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów szczegółowych w związku z prowadzonym postępowaniem.

    6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.

    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania.

    8. Przysługuje Pani/ Panu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli dane osobowe nie są niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.

    9. W zakresie udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

    10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.

    11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    12. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa. Nie podanie ich może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze oraz podpisania umowy o pracę.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Marta Oleksak

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 12.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×