Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
00-082 Warszawa ul. Senatorska 14
print as PDF
Ogłoszenie nr 137518 / 13.05.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: promocji i innowacyjności w turystyce w Wydziale Programowania i Innowacyjności w Turystyce w Departamencie Turystyki
#administracja publiczna #turystyka
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługuje System Rejestrów Publicznych w Turystyce poprzez bezpośrednie wsparcie użytkowników (urzędy marszałkowskie, jednostki samorządu terytorialnego) oraz użytkowników publicznych w tworzeniu kont, nadawaniu i zmianie uprawnień, a także rozwiązuje bieżące problemy oraz publikuje i aktualizuje informacje.
  • Uczestniczy w realizacji zadań związanych z tworzeniem i promocją certyfikowanych produktów turystycznych oraz realizacją programu Polskie Marki Turystyczne.
  • Uczestniczy w realizacji zadań związanych z wyznaczaniem kierunków i priorytetów z zakresu promocji turystycznej.
  • Bierze udział w realizacji programów, projektów wydarzeń wspierających rozwój turystyki oraz wdrażaniu innowacyjnych cyfrowych rozwiązań.
  • Prowadzi sprawy związane z obsługą organizacyjną ciał doradczych powołanych przez ministra właściwego do spraw turystyki.
  • Współpracuje z organizacjami partnerów społecznych oraz instytucjami dialogu społecznego sektora turystyki.
  • Upowszechnia informacje o rozwiązaniach systemowych w zakresie polityki turystycznej.
  • Przygotowuje projekty wniosków, umów i porozumień zawieranych przez Ministerstwo z innymi podmiotami zewnętrznymi w obszarze związanym z turystyką krajową oraz działaniami promocyjnymi.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych.
  • Znajomość ustawy o Polskiej Organizacji Turystycznej.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • Umiejętność komunikacji.
  • Umiejętność współpracy.
  • Myślenie analityczne.
  • Kreatywność.
  • Umiejętność obsługi w zakresie pakietu MS Office.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Szkolenia z zakresu obsługi klienta.
  • Szkolenia z zakresu Microstoft Excel na poziomie średniozaawansowanym.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 % do 20 % wynagrodzenia, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • "Trzynaste" wynagrodzenie
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego dla pracownika i członków jego rodziny
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Budynek ul. Senatorska 14

  • budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;
  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami, konieczna asysta innego pracownika/opiekuna;
  • udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu głównym terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;
  • przy wejściu głównym po lewej stronie na pierwszym stopniu, znajduje się słupek z przyciskiem wzywającym dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
  • udogodnienia dla rowerzystów – parking, prysznic.

Budynek ul. Senatorska 12

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 
  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku – możliwość wjazdu windą;
  • na piętrach udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się, w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min).

Budynek ul. Marszałkowska 142

  • budynek Centrum Królewska. Budynek 14-kondygnacyjny;
  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 2 piętrze budynku – wjazd/zjazd windy;
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy;
  • swobodny dostęp do obiektu oraz na piętro 2 dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
  • praca w pokoju wieloosobowym;
  • praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
  • udogodnienia dla rowerzystów – parking i szatnie. 
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Ważne uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:

  • CV i  list motywacyjny  muszą być własnoręcznie podpisane.
  • Składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń  obowiązujące przy naborach do pracy w Ministerstwie Sportu i Turystyki dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane: CV, list motywacyjny i oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów
  • Dokumentami potwierdzającymi długość doświadczenia zawodowego / stażu pracy są dokumenty jednoznacznie potwierdzające zamknięty okres świadczenia pracy: np.  świadectwa pracy,  zaświadczenia o zatrudnieniu. Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi zamknięte okresy doświadczenia zawodowego.
  • Dokumentami potwierdzającymi charakter wykonywanej pracy są  np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy.
  • Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia do urzędu.
  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu/wpływu na skrzynkę mailową) nie będą rozpatrywane.
  • Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
  • W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem ePUAP wiadomość musi być opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub zaufanym profilem.
  • Kandydatki/kandydaci którzy składają dokumenty za pośrednictwem poczty elektroniczej, dopuszczeni do udziału w naborze, są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń najpóźniej w dniu rozmów kwalifikacyjnych.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod względem formalnym,
  • sprawdzian wiedzy i umiejętności,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV (podpisane odręcznie).
  • List motywacyjny (podpisany odręcznie).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w administracji publicznej (dokumentami potwierdzającymi długość posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są dokumenty potwierdzające zamknięty okres zatrudnienia: np. zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy; dokumentami potwierdzającymi charakter/obszar posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Wzory oświadczeń są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z zakresu szkoleń w obszarze obsługi klienta.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego z zakresu szkoleń w obszarze Microsoft Excel na poziomie średniozaawansowanym.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
calendar icon

Aplikuj

do 28 maja 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
lub składając osobiście w Kancelarii z dopiskiem: DT/6/2024

Zachęcamy do składania dokumentów w wersji elektronicznej w formie skanu na adres: nabory@msit.gov.pl. W temacie wiadomości i w liście motywacyjnym proszę dodać wyraźny dopisek:DT/6/2024.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Prosimy o zapoznanie się z ważnymi uwagami dotyczącymi wymaganych dokumentów i oświadczeń.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 24 47 307 lub 22 24 47 335 - komórka ds. kadr
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.05.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Tomaszewska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 13.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×