Warszawa - panorama
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie
00-807 Warszawa Al. Jerozolimskie 98
print as PDF
Ogłoszenie nr 137487 / 10.05.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: komunikacji w Biurze Strategii i Kontroli Wewnętrznej
#komunikacja #promocja
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up IJHARS chroni interesy ekonomiczne konsumentów poprzez wykrywanie zafałszowań artykułów rolno-spożywczych, zapobieganie nieuczciwej konkurencji oraz zapewnienie żywności odpowiedniej jakości. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Współtworzy stronę www GIJHARS oraz BIP (aktualizacja treści, dbałość o funkcjonalność, strukturę i wygląd szaty graficznej).
  • Obsługuje i współtworzy media społecznościowe GIJHARS (Facebook, X, LinkedIn, Instagram), w tym przygotowuje cykliczne raporty z działalności i efektywności social mediów.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu założeń i wdrażaniu działań edukacyjno-promocyjnych z obszaru działalności IJHARS.
  • Współuczestniczy w przygotowywaniu biuletynu informacyjnego IJHARS oraz pozostałej działalności wydawniczej IJHARS (sprawozdania, ulotki informacyjne, informatory itp.).
  • Współorganizuje spotkania prasowe, wydarzenia okolicznościowe i inne spotkania z udziałem Kierownictwa GIJHARS.
  • Nawiązuje i podtrzymuje kontakty z dziennikarzami, partnerami społecznymi, organizacjami pozarządowymi oraz współpracuje ze służbami prasowymi ministerstw, urzędów centralnych i samorządowych w celu wymiany informacji.
  • Monitoruje media (przeglądy prasy), przygotowuje analizy i raporty prasowe oraz redaguje informacje prasowe i przygotowuje prezentacje multimedialne na temat działalności IJHARS w oparciu o materiały uzyskane z komórek merytorycznych.
  • Realizuje działania informacyjne z zakresu komunikacji wewnętrznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze komunikacji, kontaktów z mediami, PR lub w dziennikarstwie.
  • Umiejętność obsługi programu Canva.
  • Znajomość w stopniu zaawansowanym funkcji FB.
  • Doświadczenie w pracy z Google Ads i Google Analytics.
  • Umiejętność tworzenia treści do social mediów.
  • Umiejętność redagowania i korekty tekstów.
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych.
  • Umiejętność organizowania kampanii informacyjno-promocyjnych.
  • Umiejętność organizowania spotkań i eventów.
  • Znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność obsługi pakietu Office.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność.
  • Kreatywność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe profilowe lub studia podyplomowe z zakresu dziennikarstwa, filologii polskiej, komunikacji społecznej, public relations, marketingu, grafiki komputerowej (pokrewne)
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  • Wiedza z obszaru rynku rolno-spożywczego.
  • Praktyczna umiejętność przygotowywania materiałów dźwiękowych, montażu i edycji filmów, robienia zdjęć telefonem i/lub profesjonalnym aparatem fotograficznym oraz ich obróbka w dostępnych programach do edycji zdjęć.
  • Wiedza z zakresu składu i łamania tekstów (desktop publishing / custom publishing).
  • Umiejętność obsługi programu graficznego Corel lub innego programu graficznego,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia),
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),
  • Możliwość rozwoju: udziału w szkoleniach, projektach, dofinansowania studiów podyplomowych, bezpłatnego udziału w zajęciach języka angielskiego w godzinach pracy,
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, wsparcie socjalne),
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia grupowego, a także pakietu sportowego,
  • Nowoczesne narzędzia pracy, dobrze wyposażone stanowiska pracy,
  • Praca w systemie ISO, który reguluje procesy i usprawnia działanie.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 20 maja 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137487"
na adres:
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych,
ul. Al. Jerozolimskie 98, 00-807 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 2557830
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.05.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Warszawie

Udostępnił: Maria Zielińska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Szkoleń

Wprowadzono: 10.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×