Warszawa - panorama
Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie
00-911 Warszawa al. Niepodległości 218
print as PDF
Ogłoszenie nr 136790 / 23.04.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: rozliczeń finansowych oraz systemu informacji o szkolnictwie wojskowym w Wydziale Finansowo-Inwestycyjnym, Departament Szkolnictwa Wojskowego
#administracja publiczna #obrona narodowa
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • gromadzi, przetwarza i analizuje informacje wprowadzane przez uczelnie wojskowe do Systemu POL-on, a także prowadzi bieżącą obsługę systemu POL-on, w tym systemu zgłoszeń w zakresie konieczności generowania raportów z danych przekazywanych przez uczelnie wojskowe. Prowadzi w tym zakresie uzgodnienia z uczelniami i Ośrodkiem Przetwarzania Informacji (OPI).
  • współpracuje z OPI w przygotowaniu opracowań, analiz, zbiorczych informacji i zestawień z obszaru szkolnictwa wojskowego na podstawie danych zawartych w systemie POL-on, z zakresu właściwości Wydziału oraz bierze udział w pracach analitycznych i rozwojowych systemu POL-on.
  • rozlicza dotacje celowe przeznaczone na szkolenia specjalistyczne z zakresu medycyny lotniczej w Wojskowym Instytucie Medycyny Lotniczej.
  • bierze udział w prowadzeniu postępowań dotyczących potwierdzania uprawnień uczelni wojskowych do zakupu sprzętu komputerowego z zastosowaniem zerowej stawki VAT w celu zapewnienia uczelniom efektywnego realizowania zadań dydaktycznych w ramach przekazywanej dotacji.
  • weryfikuje kwartalne sprawozdania uczelni wojskowych RB-70 o zatrudnieniu i wynagrodzeniach pod kątem prawidłowości wynagrodzeń zaplanowanych w planie rzeczowo-finansowym i wynagrodzeń wykonywanych wg danych wykazanych w RB-70, sporządza informacje dla Departamentu Budżetowego w tym zakresie.
  • opracowuje zbiorcze, opisowe informacje z realizacji budżetu w zakresie dotacji podmiotowej i celowej oraz subwencji na potrzeby Departamentu Budżetowego, Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Najwyższej Izby Kontroli.
  • realizuje sprawozdawczość z realizacji budżetu zadaniowego, w tym informacji o miernikach podzadań i działań realizowanych w Departamencie.
  • współuczestniczy w opracowywaniu projektów aktów prawnych (decyzji, wytycznych i instrukcji) regulujących działalność uczelni wojskowych w obszarze finansów publicznych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość decyzji MON w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacja pracy własnej
  • Umiejętność: współpraca z innymi
  • Umiejętność: dążenie do rezultatu
  • Umiejętność: poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność: komunikacja, w tym komunikacja pisemna
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • osiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Stojaki/miejsce na rowery na terenie urzędu
  • Pakiet socjalny na warunkach określonych w Regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Ministerstwie Obrony Narodowej, w szczególności: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego dzieci, dofinansowanie pracownikowi udziału w zajęciach sportowo-rekreacyjnych oraz udziału w wydarzeniach kulturalno-oświatowych, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach
  • Możliwość zakupu kart sportowych
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu pracy) w wysokośći od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, nagrody jubileuszowe
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia)
  • Kopię posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/ nie byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 3 maja 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136790"
na adres:
Ministerstwo Obrony Narodowej
Biuro Dyrektora Generalnego
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Dokumenty można również składać osobiście w Punkcie podawczym Ministerstwa Obrony Narodowej znajdującym się pod wyżej wskazanym adresem - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15) lub przez E-PUAP.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
sprawy merytoryczne:
261-846-837
sprawy organizacyjne:
261-840-034 lub 261-842-015
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.05.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Izabela Ruszkowska-Wilk

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego/BDG

Wprowadzono: 23.04.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×