Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 136622 / 18.04.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: chorób zakaźnych i lekooporności w Wydziale Zdrowia Środowiskowego w Departamencie Zdrowia Publicznego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy dotyczące współpracy z Głównym Inspektoratem Sanitarnym w zakresie chorób zakaźnych w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Prowadzi sprawy związane z profilaktyką chorób zakaźnych, w tym chorób odzwierzęcych, pasożytniczych i przenoszonych przez wektory w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Prowadzi sprawy związane z zakażeniami szpitalnymi i lekoopornością (AMR) w kontekście zintegrowanego podejścia Światowej Organizacji Zdrowia „One Health” dotyczącego optymalizacji zdrowia ludzi, zwierząt i ekosystemów.
  • Uczestniczy w spotkaniach dotyczących kwestii związanych z funkcjonowaniem ECDC, agencji HERA i innych instytucji zajmujących się chorobami zakaźnymi w zakresie zadań Wydziału.
  • Przygotowuje i opiniuje pod względem merytorycznym projekty aktów normatywnych i dokumenty rządowe w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia oraz podmiotami zewnętrznymi (m.in. z konsultantami krajowymi, ekspertami w danej dziedzinie medycyny) w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Opracowuje informacje i sprawozdania o realizowanych przez Wydział zadaniach dla potrzeb Rady Ministrów, Sejmu, Senatu, Najwyższej Izby Kontroli oraz rozpatruje skargi i wnioski, a także przygotowuje odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie oraz przygotowuje projekty materiałów informacyjnych (informacje o rozwiązaniach prawnych, odpowiedzi na pytania mediów, itp.) w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
  • Organizuje i uczestniczy w spotkaniach, konferencjach uzgodnieniowych, posiedzeniach komisji prawniczych Rządowego Centrum Legislacji, komisjach parlamentarnych oraz w krajowych i międzynarodowych spotkaniach i konferencjach prezentując na nich stanowisko Ministra, w celu prawidłowej realizacji zadań Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej lub ochronie zdrowia
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w zakresie zdrowia publicznego, w tym odpowiadanie na korespondencję, pisanie notatek, udział w spotkaniach z udziałem gości zagranicznych,
  • znajomość przepisów ustawy o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
  • znajomość zagadnień z zakresu antybiotykooporności,
  • znajomość procedur legislacyjnych i postępowania administracyjnego,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej, myślenia analitycznego,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu zdrowia publicznego lub równorzędne medyczne lub pokrewne do medycznych (kierunki chemia, biologia, ochrona środowiska)
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego
    stażu pracy
  • możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • możliwość doskonalenia zawodowego
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach)
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
  • projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 30 kwietnia 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136622"
na adres:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
z dopiskiem: „ ZP 2515”
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
889 050 469
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Ewa Pastuszka

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi / Biuro Administracyjne

Wprowadzono: 18.04.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×