Warszawa - panorama
Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie
00-911 Warszawa al. Niepodległości 218
print as PDF
Ogłoszenie nr 136378 / 13.04.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Wydziale Organizacyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna #obrona narodowa
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje projekty pism i materiałów zawierające zbiorcze informacje przekazywane przez komórki wewnętrzne Biura Dyrektora Generalnego oraz z pionu Dyrektora Generalnego Ministerstwa Obrony Narodowej
  • koordynuje opracowania (przez komórki wewnętrzne Biura Dyrektora Generalnego) odpowiedzi na interpelacje, zapytania poselskie, wnioski o udostępnienie informacji publicznych, wystąpienia NIK w wyniku przeprowadzanych w komórkach organizacyjnych kontroli
  • opracowuje projekty zarządzeń, decyzji i upoważnień w sprawach pozostających w dyspozycji Dyrektora Generalnego Ministerstwa Obrony Narodowej oraz Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego, w tym prowadzi ewidencję w przedmiotowym zakresie
  • prowadzi sprawy dotyczące nadawania odznaczeń resortowych i państwowych dla pracowników i żołnierzy Biura Dyrektora Generalnego, a w szczególności opracowuje wnioski o nadanie medali, odznaczeń resortowych i państwowych, w tym prowadzi ewidencję w przedmiotowym zakresie
  • opracowuje wnioski o wydanie pieczęci służbowych dla pracowników i żołnierzy Biura Dyrektora Generalnego, w tym prowadzi rejestr użytkowanych pieczęci w Biurze Dyrektora Generalnego
  • bierze współudział w realizacji zadań związanych z zapewnieniem właściwych warunków pracy dyrektora, w tym organizuje odprawy, narady i spotkania, przygotowuje notatki i podsumowania po spotkaniach, wyposaża uczestników ww. przedsięwzięć w niezbędne materiały w celu zapewnienia sprawnego przebiegu tych spotkań, a także obsługuje pocztę mailową Biura Dyrektora Generalnego
  • prowadzi i rozlicza dokumenty finansowe związane z realizacją wydatków okolicznościowych i reprezentacyjnych dyrektora oraz dokonuje zakupów na te cele w ramach przydzielonego limitu środków finansowych
  • przygotowuje polecenia wyjazdów służbowych oraz rozlicza delegacje służbowe dyrektora i jego zastępcy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej w sprawie Medalu za zasługi dla obronności kraju
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej w sprawie Medalu Siły Zbrojne w Służbie Ojczyzny
  • Znajomość decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie wprowadzenia do użytku „Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej"
  • Znajomość protokołu dyplomatycznego i zasad savoir vivre’u
  • Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacji pracy własnej
  • Umiejętność: współpracy z innymi
  • Umiejętność: dążenia do rezultatu
  • Umiejętność: poszukiwania rozwiązań
  • Umiejętność: komunikacji, w tym komunikacji pisemnej
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Pakiet socjalny na warunkach określonych w Regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Ministerstwie Obrony Narodowej, w szczególności: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego dzieci, dofinansowanie pracownikowi udziału w zajęciach sportowo-rekreacyjnych oraz udziału w wydarzeniach kulturalno-oświatowych, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach
  • Możliwość zakupu kart sportowych
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu pracy) w wysokośći od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, nagrody jubileuszowe
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Budynek:

  • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich
  • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich 

Warunki dotyczące charakteru pracy:

  • Praca administracyjno-biurowa
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Dodatkowe informacje
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Zwróć uwagę na termin, miejsce i sposób składania dokumentów oraz ich kompletność. 
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
  • Nie dopuszczamy uzupełniania oferty, jeśli upłynął termin składania dokumentów.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Zachęcamy do skorzystania z gotowego wzoru.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i odręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą, wskazane w części "DOKUMENTY NIEZBĘDNE". Na ich podstawie zostanie dokonana weryfikacja spełniania przez Ciebie wymagań formalnych.
  • Podaj w ofercie adres poczty elektronicznej (e-mail). Za jego pośrednictwem powiadomimy Cię jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
  • Pracownikowi może być nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie ustawy o obronie Ojczyzny.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów
  • ocena wiedzy merytorycznej i umiejętności wymaganych jako niezbędne
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia)
  • Kopia posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani nie pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa oraz nie byłaś/nie byłeś współpracownikiem tych organów (obowiązkowe dla osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.)
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 23 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136378"
na adres:
Ministerstwo Obrony Narodowej
Biuro Dyrektora Generalnego
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Dokumenty można również składać osobiście w Punkcie podawczym Ministerstwa Obrony Narodowej znajdującym się pod wyżej wskazanym adresem - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15) lub przez e-PUAP.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
sprawy merytoryczne:
261874554
sprawy organizacyjne:
261840034 lub 261842015
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Ministerstwo Obrony Narodowej z siedzibą w Warszawie przy al. Niepodległości 218.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się z administratorem danych na adres wskazany powyżej.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komisja ds. naboru (aplikacje kandydatów) oraz BIP KPRM, BIP MON, miejsce ogólnie dostępne w urzędzie (w zakresie publikacji wyniku naboru).
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Monika Forysiak

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 13.04.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×