Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100
print as PDF
Ogłoszenie nr 135703 / 29.03.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: planowania, analiz, sprawozdawczości w Sekcji Obsługi Finansowej Wydziału Ekonomicznego Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Straży Granicznej
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje sprawozdawczość miesięczną, kwartalną, półroczną oraz roczną celem prawidłowego wykonania planu finansowego Biura w układzie paragrafowym jak i zadaniowym.
  • Dokonuje zmian limitu finansowego BŁil KGSG oraz projektu planu/ planu częściowego rzeczowo- finansowego Biura, zarówno w zakresie wewnętrznych korekt Biura, jak również na podstawie otrzymywanych korekt od Głównego Księgowego KGSG celem zapewnienia prawidłowej realizacji (zgodności) planu z realizowanymi wydatkami.
  • Przygotowuje wystąpienia na podstawie otrzymanych danych oraz informacji z wydziałów merytorycznych Biura - z wnioskami o dokonanie zmian w limitach finansowych Biura celem zabezpieczenia w planie dodatkowych potrzeb komórek organizacyjnych oraz jednostek organizacyjnych SG.
  • Opracowuje w oparciu o materiały otrzymane z jednostek organizacyjnych Straży Granicznej oraz komórek organizacyjnych materiały planistyczne oraz projekty planów wydatków BŁil KGSG na dane lata budżetowe w układzie paragrafowym oraz zadaniowym celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania (ciągłości) pionu łączności i informatyki.
  • Obsługuje dowody księgowe oraz wystawia faktury ѴАТ związane z refundacją kosztów za transmisję danych, dostępem do internetu oraz dostępem do publicznej sieci telefonicznej PSTN, na podstawie zawartych porozumień z zewnętrznymi firmami/instytucjami publicznymi celem właściwego rozliczenia zapisów porozumienia.
  • Przygotowuje harmonogramy, korekty oraz sprawozdania z realizacji ustawy „Program modernizacji Policji, SG, PSP i SOP w latach 2022-2025” w zakresie przedsięwzięcia „Zakup lub wymiana sprzętu oraz systemów teleinformatycznych” celem prawidłowej realizacji ujętych zadań BŁil KGSG.
  • Prowadzi harmonogram wydatków budżetowych Biura oraz dokonuje jego bieżącą aktualizację a następnie przekazuje, zgodnie z obowiązującymi terminami, w ujęciu miesięcznym jak i dwumiesięcznym prognozy, zapotrzebowań na środki finansowe do Biura Finansów KGSG celem zapewnienia terminowego regulowania zobowiązań finansowych wynikających z podpisanych umów, zamówień.
  • Uzgadnia, na koniec każdego okresu sprawozdawczego, zrealizowane wydatki budżetowe w układzie paragrafowym jak i zadaniowym celem zapewnienia zgodności ponoszonych wydatków z planem finansowym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w dziale księgowym, finansowym w zakresie planowania budżetu oraz jego wykonania, opracowywania sprawozdań, analiz pod kątem finansowym
  • Znajomość przepisów o finansach publicznych, ustawy o Straży Granicznej oraz przepisów o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych
  • Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia
  • Kreatywność
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Dobra organizacja pracy i dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Wykształcenie o profilu finanse i rachunkowość
  • Przeszkolenie z zakresu finansów publicznych, budżetu zadaniowego, sporządzania sprawozdań
  • Znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych, udostępniania informacji publicznej
  • Język angielski na poziomie B1-B2
  • Umiejętność pracy w zespole
  • punktualność i dyspozycyjność
  • inicjowanie nowych rozwiązań celem usprawnienia wykonywanych zdań
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej 4 godzin)
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca samodzielna biurowo-administracyjna,

- praca w siedzibie urzędu,

- stałe godziny pracy (8.15 - 16.15)

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,

- urządzenia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,

- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,

- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych jednak występują ograniczenia związane ze swobodnym przemieszczaniem się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

UWAGA!

LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.

Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.

W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.

Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:
http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,

- zaświadczenia o zatrudnieniu,

- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach   umów cywilnoprawnych,

- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
 referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,

- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.

  • Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 4271,00 zł netto + dodatek za wysługę lat.
  • Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
  • Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonychw ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
  • Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
    http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego przeszkolenia z zakresu finansów publicznych, budżetu zadaniowego, sporządzania sprawozdań.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego wykształcenia o specjalizacji finanse i rachunkowość.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego znajomości języka angielskiego na poziomie B1 - B2
calendar icon

Aplikuj

do 18 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135703"
na adres:
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy – Starszy Specjalista SOF WE BŁiI KGSG oraz numer ogłoszenia"

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.04.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Główny Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-514 Warszawa
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Dyrektor Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-514 Warszawa
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Brak
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Ślesińska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Naboru/Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×