Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
00-060 Warszawa Królewska 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 134654 / 22.03.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Wydziale Projektów i Wsparcia Organizacyjnego, Departament Cyberbezpieczeństwa
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje i rozdysponowuje korespondencję, prowadzeni kalendarz spotkań kierownictwa departamentu, wspiera organizację spotkań, organizuje podróże krajowe zagraniczne, w tym związane z realizacją Inwestycji C.3.1.1.i KPO
  • Bierze udział w obsłudze spraw dotyczących zawierania i rozliczania umów o udzielenia wsparcia ze środków Funduszu Cyberbezpieczeństwa
  • Uczestniczy w pracach związanych z realizacją projektów w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) wynikających z inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo – CyberPL
  • Zapewnia obsługę procesów dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych w Departamencie
  • Prowadzi działania mające na celu współpracę krajową w obszarze cyberbezpieczeństwa.
  • Prowadzi w Departamencie rejestr wniosków o wyrażenie wstępnej zgody na realizację zamówień oraz zawartych umów, rejestr upoważnień udzielonych przez Dyrektora i Zastępców Dyrektora, ewidencję pełnomocnictw i upoważnień udzielanych Dyrektorowi oraz innym pracownikom Departamentu, ewidencję pracy organów, komisji, rad, zespołów, do których składu osobowego został powołany Dyrektor oraz inni pracownicy Departamentu, w tym przygotowuje protokoły, stenogramy, notatki robocze oraz inne materiały w zakresie wskazanym przez Dyrektora lub Zastępców Dyrektora, ewidencje skarg i wniosków pozostających w zakresie właściwości Departamentu, comiesięczne listy obecności, ewidencje godzin nadliczbowych oraz książki wyjść w godzinach pracy, rejestr wyjazdów służbowych pracowników Departamentu, spraw związanych z podróżami krajowymi i zagranicznymi Dyrektora oraz pozostałych pracowników Departamentu, w tym ich rozliczanie
  • Prowadzi sprawy administracyjno–organizacyjne, w tym w zakresie wyposażania pracowników Departamentu w sprzęt służbowy oraz zaopatrza sekretariat i pracowników w materiały biurowe i eksploatacyjne
  • Współpracuje z innymi departamentami/biurami w celu koordynacji przepływu informacji oraz wsparcia pracowników Wydziału w realizacji zadań związanych z realizacją projektów w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) wynikających z inwestycji C3.1.1 Cyberbezpieczeństwo – CyberPL.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe : powyżej 1,5 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów dotyczących: krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, funkcjonowania Funduszu Cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych, finansów publicznych i rachunkowości budżetowej, funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz organizacji i działań MC
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej lub zarządzania projektami lub cyberbezpieczeństwa
  • Doświadczenie zawodowe : w zakresie obsługi sekretariatu lub projektów finansowanych ze środków UE lub cyberbezpieczeństwa lub bezpieczeństwa danych
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania sekretariatem, zarzadzania informacją
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Znajomość zagadnień dotyczących: bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, cyberbezpieczeństwa oraz polityki krajowej i europejskiej w tym zakresie
Co oferujemy
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Doskonała lokalizacja
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych)
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami, prosimy poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie – dane kontaktowe do Nas zamieszczamy w każdym ogłoszeniu.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 

Praca na stanowisku wiąże się z: częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, zagrożeniem korupcją oraz kontaktami z tzw. trudnym klientam.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.

Dodatkowe informacje

Wynagrodzenie - proponowany mnożnik kwoty bazowej: 3.1.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Wzory oświadczeń obowiazujących przy naborze do MC dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub - podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego
etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w służbie cywilnej, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/praca
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna złożonych ofert,
  • test wiedzy, 
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie zarządzania sekretariatem, zarzadzania informacją
calendar icon

Aplikuj

do 2 kwietnia 2024

na adres:
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 134654, DC/72, MK.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
888 651 784 - komórka ds. rekrutacji
880 571 506 - Departament Cyberbezpieczeństwa
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.04.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
    swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Administratorem danych osobowych jest Ministerstwo Cyfryzacji, Królewska 27, 00-060 Warszawa, adres e-mail:
    Kancelaria.Krolewska@mc.gov.pl
    1. Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Cyfryzacji, ul Królewska 27, 00-060
    Warszawa adres e-mail: IOD@mc.gov.pl.
    2. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy oraz
    archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
    3. Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub podjęcie działań na
    żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy);
    2) art. 22¹ Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
    narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (wypełnienie obowiązków prawnych ciążących
    na administratorze);
    3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą).
    4. Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
    nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie
    cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. W
    przypadku podania innych danych osobowych niż określonych przepisami prawa, podstawą przetwarzania będzie zgoda, o
    której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można
    odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9
    ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w
    dowolnym czasie.
    5. Informacje o odbiorcach danych:
    Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów
    upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach
    sprawowania władzy publicznej.
    Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów przetwarzających dane
    w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania.
    6. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z
    uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
    w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska a następnie przez czas wynikający z
    przepisów o archiwizacji. W przypadku obowiązku prawnego spoczywającego na administratorze danych osobowych do
    czasu istnienia tego obowiązku.
    7. Uprawnienia:
    1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4) prawo do usunięcia danych osobowych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody);
    5) prawo do przenoszenia danych (w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody lub umowy;
    przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany);
    Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany
    powyżej;
    Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
    profilowane, a także nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Marta Kacprzak

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×