Biuro - zdjęcie 26 - plan budynku
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 133091 / 30.01.2024
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: zabezpieczenia technicznego, przeglądów oraz zapotrzebowania technicznego i biurowego gmachu w Wydziale Obsługi Technicznej, Biuro Administracyjne
#administracja publiczna #budownictwo #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje sprawy związane z przeprowadzaniem przeglądów okresowych instalacji budynkowej, przeglądów urządzeń na terenie gmachu i lokali służbowych Ministerstwa Finansów oraz z monitorowaniem terminów i jakości wykonanych prac.
  • Realizuje czynności zw. z planowaniem i dokonywaniem zamówień publicznych, zakupów, dostaw i usług oraz kontrolowaniem planowanych kosztów i poniesionych wydatków w zakresie budżetu biura, w celu zapewnienia przestrzegania dyscypliny finansów publicznych, jak również prawidłowego rozliczenia tych wydatków. Uczestniczy w postępowaniach o udzielanie zamówienia publicznego na dostawy i usługi, opracowuje projekty umów oraz nadzoruje wykonanie umów długoterminowych w ramach właściwości wydziału.
  • Prowadzi sprawy dotyczące określania potrzeb pracowników obsługi (rzemieślników), w związku z realizacją obowiązku zapewnienia pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego.
  • Opracowuje dokumentację niezbędną do wszczęcia postępowania i uczestniczenia w postępowaniach o udzielanie zamówienia publicznego zgodnie z właściwością wydziału, w tym przygotowuje projekty umów oraz pełni nadzór nad ich wykonaniem i rozliczeniem.
  • Uczestniczy w tworzeniu planu rzeczowo-finansowego, a także harmonogramów wydatków dla prac finansowanych ze środków będących w dyspozycji biura.
  • Uczestniczy w bieżącym usuwaniu awarii infrastruktury budynkowej (w tym obsługuje linie alarmową), ocenia ich powagę oraz ustala optymalne rozwiązania w tym zakresie, w tym przekazuje je do realizacji podmiotom zewnętrznym lub wew. pracownikom wydziału.
  • Opiniuje i uzgadnia, zgłaszane przez inne wewnętrzne komórki organizacyjne, potrzeby z obszaru serwisu technicznego, które ingerują w nieruchomości oraz infrastrukturę MF, w tym obsługuje system Centralny Service Desk.
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych oraz w komisjach odbioru robót wykonywanych i nadzorowanych w zakresie właściwości wydziału dla zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji prac.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze obsługi technicznej obiektów
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Znajomość zagadnień z zakresu prawa budowlanego
  • Wiedza z zakresu dyscypliny finansów publicznych
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy na wielkopowierzchniowych obiektach lub na obiektach wpisanych do rejestru zabytków
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
    z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 9 lutego 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2024/022/BAD
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: (22) 694 55 57
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Eliza Przewalska

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Biura Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 30.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×