Warszawa - panorama
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 129138 / 24.10.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: kadr w Wydziale Kadr Pracowników KAS, Departament Budżetu, Majątku i Kadr Krajowej Administracji Skarbowej (jednostka organizacyjna Krajowej Administracji Skarbowej)
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy osobowe kadry kierowniczej w izbach administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej (KIS), Krajowej Szkole Skarbowości (KSS), w szczególności powołuje i odwołuje dyrektorów: izb administracji skarbowej, KIS, KSS i ich zastępców oraz naczelników urzędów skarbowych i urzędów celnoskarbowych.
  • Opracowuje projekty indywidualnych decyzji kadrowych podejmowanych przez Ministra Finansów/Szefa KAS dotyczące spraw związanych ze stosunkiem pracy/służby osób zajmujących stanowiska kierownicze, w szczególności przygotowuje projekty indywidualnych decyzji dotyczące powołania i odwołania osób na stanowisko kierownicze, projekty pism ustalających wynagrodzenie/uposażenie dla dyrektorów izb administracji skarbowej, KIS oraz KSS oraz przygotowuje projekty rozstrzygnięć dotyczące wyrażania zgody przez Szefa KAS dla dyrektorów izb administracji skarbowej i dyrektora KIS na wykonywanie dodatkowych zajęć zarobkowych.
  • Weryfikuje poprawność danych wprowadzanych do systemu teleinformatycznego przez izby administracji skarbowej dotyczące listy naczelników i zastępców naczelników urzędów skarbowych.
  • Sporządza zbiorcze informacje i zestawienia w zakresie spraw osobowych kadry kierowniczej izb administracji skarbowej, urzędów skarbowych, urzędów celnoskarbowych, KIS oraz KSS.
  • Opracowuje projekty postanowień Szefa KAS dotyczące wyznaczania, na podstawie art. 131 § 2 pkt 3 i 4 oraz art. 131a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa, odpowiednio naczelnika Urzędu Skarbowego (US) albo naczelnika Urzędu Celno-Skarbowego, w przypadkach wyłączenia organu podatkowego.
  • Sporządza opinie do projektów aktów prawnych w zakresie kształtowania polityki kadrowej i zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na: interpelacje, zapytania poselskie i senatorskie, na wystąpienia dziennikarzy, na wnioski o udzielanie informacji publicznej w zakresie polityki kadrowej w Krajowej Administracji Skarbowej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze prowadzenia spraw pracowniczych lub w obszarze realizowania zadań związanych z organizacją i funkcjonowaniem urzędu
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość Kodeksu pracy
  • Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość zasad techniki legislacyjnej
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych 
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
    z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness 
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV w języku polskim (Kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz. U. poz. 423) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), 5 ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 7 listopada 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2023/224/DBM4
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: (22) 694 56 33
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Teresa Kijo

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 24.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×