Warszawa - panorama
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa Giełdowa 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 128465 / 11.10.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: koordynacji działań UKE w ramach nadzoru rynku wyrobów oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w Wydziale Nadzoru Rynku, Departament Kontroli
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komunikacja zaczyna się w UKE quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Bierze udział w planowaniu i koordynacji kontroli w obszarze nadzoru rynku, które są prowadzone przez Delegatury UKE oraz Wydział Kontroli Produktów Departamentu Kontroli, w szczególności poprzez: monitorowanie realizacji planu kontroli, upowszechnianie informacji o standardach prowadzenia kontroli, oraz udziela wsparcia merytorycznego w tym zakresie
  • Prowadzi postępowania administracyjne: z wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy z zakresu kontroli z obszaru nadzoru rynku oraz przygotowuje projekty decyzji Prezesa UKE w tym zakresie, z wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy z zakresu wymierzania kar pieniężnych z obszaru nadzoru rynku oraz przygotowuje projekty decyzji Prezesa UKE w tym zakresie, z wniosków o ponowne rozstrzygnięcie sprawy z zakresu ustalania opłat związanych z badaniem wyrobów z obszaru nadzoru rynku,
  • Dokonuje weryfikacji merytorycznej projektów decyzji i postanowień z obszaru nadzoru rynku przygotowanych przez Delegatury UKE oraz Wydział Kontroli Produktów
  • Opracowuje projekty ogólnych schematów procedur kontroli wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa w odniesieniu do kontroli, których koordynacja i zlecanie należy do właściwości Wydziału
  • Opiniuje projekty normatywnych aktów prawnych, których przedmiot odpowiada zakresowi zadań należących do właściwości Wydziału, w szczególności w zakresie prowadzenia postępowań kontrolnych i pokontrolnych
  • Rozpatruje wnioski i skargi w zakresie nadzoru rynku wyrobów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne magisterskie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość przepisów ustaw: o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, o kompatybilności elektromagnetycznej, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks spółek handlowych w zakresie reprezentacji spółek
  • Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
  • Umiejętność interpretacji przepisów oraz oceny stanu faktycznego istniejącego w danej sprawie
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Możliwość pracy zdalnej w określone dni tygodnia, po okresie adaptacji
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%
    wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa
    itp.)
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich
    rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Parking dla rowerów
  • Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Zagrożenie korupcją
Dodatkowe informacje

Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto składa się z wynagrodzenia zasadniczego w wysokości 5 804,69 zł
(mnożnik kwoty bazowej: 2,65) oraz dodatku za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia
zasadniczego, uzależnionego od stażu pracy

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
  • Test kompetencyjny online
  • Weryfikacja znajomości języka angielskiego online
  • Zadanie praktyczne stacjonarnie
  • Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarnie
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 25 października 2023

na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 53 49 124
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.10.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Majewska-Augustynowicz

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 11.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×