Biuro - zdjęcie 7 - wykres słupkowy
Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie
00-911 Warszawa al. Niepodległości 218
print as PDF
Ogłoszenie nr 124663 / 28.07.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: rozwoju zawodowego w Wydziale Rozwoju Zawodowego, Biuro Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna #obrona narodowa #rozwój zawodowy #szkolenia #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • organizuje i koordynuje realizację zamkniętych form doskonalenia zawodowego (szkolenia wewnętrzne, szkolenia kaskadowe), w tym: bierze udział w spotkaniach z firmami i instytucjami szkoleniowymi oraz negocjowaniu warunków umów (wartość do 130 000 PLN), sporządza niezbędną dokumentację, zapewnia odpowiednie warunki organizacyjne realizowanych szkoleń, zapewnia udział pracowników w szkoleniach, monitoruje przebieg projektów szkoleniowych, rozlicza je i bada ich efektywność
  • kieruje członków korpusu służby cywilnej na otwarte formy doskonalenia zawodowego (szkolenia centralne, szkolenia zewnętrzne, służba przygotowawcza), w tym: analizuje zapisy formalne indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ) i przedstawia pracownikom propozycje realizacji szkoleń w oparciu o analizę rynku szkoleniowego, weryfikuje i opiniuje wnioski dotyczące skierowania na doskonalenie zawodowe, sporządza niezbędną dokumentację (zgłoszenia, umowy z pracownikami, dokumentacja finansowa) oraz prowadzi bazę danych, prowadzi bieżącą korespondencję z wykonawcami szkoleń oraz ich uczestnikami
  • koordynuje ustalanie IPRZ członków korpusu służby cywilnej, w szczególności: monitoruje terminowość sporządzania IPRZ, weryfikuje prawidłowość wypełniania formularzy w elektronicznej bazie IPRZ, prowadzi bazę danych, sporządza okresowe analizy i zestawienia
  • bierze udział w procesie kierowania pracowników na zagraniczne szkolenia, staże i programy stypendialne, studia wyższe, aplikacje, kursy językowe oraz monitoruje ich przebieg, w tym: weryfikuje i opiniuje wnioski dotyczące skierowania na doskonalenie zawodowe, sporządza niezbędną dokumentację (notatki, umowy z pracownikami, dokumentacja finansowa)
  • współuczestniczy w analizowaniu potrzeb doskonalenia zawodowego oraz planowaniu projektów szkoleniowych członków korpusu służby cywilnej, w tym: identyfikuje i analizuje potrzeby szkoleniowe wynikające m.in. z IPRZ, bierze udział w planowaniu środków finansowych na dany rok kalendarzowy oraz przeprowadza okresowe analizy wydatków, dokonuje analizy i monitorowania rynku usług szkoleniowych, sporządza doraźne i okresowe sprawozdania z realizacji polityki szkoleniowej, prowadzi bazę danych zrealizowanych form doskonalenia zawodowego
  • zarządza szkoleniami realizowanymi w formie e-learningowej oraz aktualizuje bazę materiałów szkoleniowych, w tym: pozyskuje i publikuje kursy, monitoruje przebieg kursów, generuje raporty
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub organizacji szkoleń lub zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy Kodeks pracy w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 945/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków organizowania i prowadzenia szkoleń w służbie cywilnej
  • Znajomość problematyki z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności zarządzania szkoleniami
  • Znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa Obrony Narodowej
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność współpracy z innymi
  • Umiejętność dążenia do rezultatu
  • Umiejętność poszukiwania rozwiązań
  • Umiejętność komunikacji, w tym komunikacji pisemnej
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażanie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Stojaki/miejsce na rowery na terenie urzędu
  • Pakiet socjalny na warunkach określonych w Regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Ministerstwie Obrony Narodowej, w szczególności: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego dzieci, dofinansowanie pracownikowi udziału w zajęciach sportowo-rekreacyjnych oraz udziału w wydarzeniach kulturalno-oświatowych, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach
  • Możliwość zakupu kart sportowych
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu pracy) w wysokośći od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, nagrody jubileuszowe
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Budynek:

  • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich
  • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszającyh sie na wózkach inwalidzkich  

Warunki dotyczące charakteru pracy:

  • Praca administracyjno-biurowa
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Obsługa urządzeń biurowych 
  • Zagrożenie korupcją - związane z kontaktami (negocjacje) z przedstawicielami firm i instytucji szkoleniowych
Dodatkowe informacje
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Zwróć uwagę na termin, miejsce i sposób składania dokumentów oraz ich kompletność. 
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
  • Nie dopuszczamy uzupełniania oferty, jeśli upłynął termin składania dokumentów.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Zachęcamy do skorzystania z gotowego wzoru.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i odręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą, wskazane w części "DOKUMENTY NIEZBĘDNE". Na ich podstawie zostanie dokonana weryfikacja spełniania przez Ciebie wymagań formalnych.
  • Podaj w ofercie adres poczty elektronicznej (e-mail). Za jego pośrednictwem powiadomimy Cię jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
  • Pracownikowi może być nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie ustawy o obronie Ojczyzny.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów
  • test wiedzy i test kompetencji (ocena wiedzy merytorycznej i umiejętności wymaganych jako niezbędne)
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, w które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia - dokumentami takimi nie są umowy o pracę, umowy zlecenia itp.)
  • Kopia posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani nie pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa oraz nie byłaś/nie byłeś współpracownikiem tych organów (obowiązkowe dla osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 17 sierpnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 124663"
na adres:
Ministerstwo Obrony Narodowej
Biuro Dyrektora Generalnego
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Dokumenty można również składać osobiście w Punkcie podawczym Ministerstwa Obrony Narodowej znajdującym się pod wyżej wskazanym adresem - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15).
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
sprawy merytoryczne:
261840070
sprawy organizacyjne:
261840034 lub 261874273
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Ministerstwo Obrony Narodowej z siedzibą w Warszawie przy al. Niepodległości 218.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem można kontaktować się z administratorem danych na adres wskazany powyżej.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komisja ds. naboru (aplikacje kandydatów) oraz BIP KPRM, BIP MON, miejsce ogólnie dostępne w urzędzie (w zakresie publikacji wyniku naboru).
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Monika Burzyńska

Komórka organizacyjna: Wydział Naboru, Oceny, Praktyk i Staży / BDG

Wprowadzono: 28.07.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×