Zboże - zdjęcie kłosów pszenicy
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
00-930 Warszawa ul. Wspólna 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 121145 / 05.06.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: kształtowania ustroju rolnego w Wydziale Kształtowania Ustroju Rolnego w Departamencie Nieruchomości i Infrastruktury Wsi
#administracja publiczna #rolnictwo #rozwój wsi #rybołówstwo #rynki rolne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Naszą misją jest zapewnienie optymalnych warunków umożliwiających zrównoważony rozwój polskiej wsi, rolnictwa i rybactwa oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywności i wysokiej jakości usług publicznych. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przeprowadza kontrole w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa oraz przygotowuje projekty odpowiedzi na wnioski, skargi i interwencje dotyczące działalności KOWR w zakresie kształtowania ustroju rolnego;
  • prowadzi sprawy dotyczące przekazywania nieruchomości rolnych do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz nabywania nieruchomości rolnych Skarbu Państwa przez gminy;
  • opracowuje projekty aktów normatywnych z zakresu kształtowania ustroju rolnego, współdziała przy opracowywaniu projektów przepisów prawnych przez inne departamenty, a także opiniuje i współdziała w uzgadnianiu projektów aktów normatywnych opracowywanych przez inne organy administracji rządowej w sprawach dotyczących ustroju rolnego;
  • prowadzi sprawy w postępowaniu odwoławczym od decyzji oraz postanowień Dyrektora Generalnego KOWR oraz o stwierdzenie nieważności decyzji Dyrektora Generalnego KOWR wydawanych w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości objętych postępowaniem administracyjnym;
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi na decyzje Ministra wnoszone do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego oraz reprezentuje w tych sprawach Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi przed sądami administracyjnymi;
  • przyjmuje interesantów w sprawach związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, czy też skargowymi, w celu udzielania informacji i wyjaśnień oraz zapewnienia zainteresowanym stronom czynnego udziału w prowadzonych postępowaniach oraz rzetelnego i sprawnego przebiegu toczących się postępowań;
  • rozpatruje wnioski, odwołania i skargi w sprawach dotyczących wspólnot gruntowych, opracowuje projekty decyzji, postanowień oraz pism w przedmiotowych sprawach; udziela wyjaśnień i informacji w odpowiedzi na wystąpienia w sprawach dotyczących cywilnoprawnego obrotu nieruchomościami rolnymi.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku prawo lub kierunku administracja
  • 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
  • Znajomość przepisów dotyczących kształtowania ustroju rolnego
  • Znajomość procedur administracyjnych
  • Znajomość procedur kontrolnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność analitycznego myślenia
Co oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, Program Wsparcia Pracowników obejmujący wsparcie psychologiczne i menedżerskie, adaptacja pracownika przygotowująca do codziennej pracy

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna uzgodniona z pracodawcą, praca zdalna okazjonalna), możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

Sport, rekreacja i zdrowie: platforma MyBenefit, dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów), Strefa Kreacji - komfortowe pomieszczenie do odpoczynku i kreatywnych spotkań oraz siłownia dla pracowników, możliwość zakupu produktów w ramach „Lokalnego rolnika” oraz „Pszczelego dworku”

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 2-letni staż pracy w administracji publicznej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami
calendar icon

Aplikuj

do 19 czerwca 2023

na adres:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy – starszy specjalista w DNI”
lub osobiście składając w Biurze Przepustek MRiRW. Dokumenty można składać w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 623-20-62
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Leszczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 05.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×