Warszawa - panorama
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54
print as PDF
Ogłoszenie nr 118723 / 05.04.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: budowy infrastruktury informacji przestrzennej oraz otwierania danych publicznych w Wydziale Udostępniania Informacji o Środowisku, Departament Instrumentów Środowiskowych
#administracja publiczna #planowanie i zagospodarowanie przestrzenne #środowisko
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Kształtujemy zasoby środowiska naturalnego w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, rozwijamy postawy proekologiczne oraz tworzymy nowoczesną politykę klimatyczno-energetyczną państwa. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Bierze udział w prowadzeniu działań zmierzających do wdrożenia postanowień dyrektywy ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) i współpracuje w tym zakresie z pracownikami resortu oraz innymi przedstawicielami jednostek realizujących zadania w ramach środowiskowych tematów danych przestrzennych, za które odpowiada Minister
  • Bierze udział w identyfikacji w ministerstwie oraz jednostkach resortowych określonych przez Komisję Europejską priorytetowych zbiorów danych o środowisku, dokonuje ich analizy i dostosowania do wymagań dyrektywy INSPIRE
  • Bierze udział w tworzeniu i rozwijaniu punktu dostępu do przestrzennej informacji o środowisku (geoportalu) prowadzonego przez ministerstwo, uczestniczy w projektowaniu i rozbudowie rozwiązań informatycznych z uwzględnieniem potrzeb jednostek resortowych
  • Bierze udział we wdrażaniu w ministerstwie i jednostkach resortowych przepisów Unii Europejskiej w zakresie otwartych danych i ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego
  • Bierze udział w opracowaniu planów działań i sprawozdań z realizacji prac dotyczących tworzenia infrastruktury informacji przestrzennej oraz wdrożenia postanowień dyrektywy ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE)
  • Uczestniczy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedsięwzięć związanych z tematyką budowy i utrzymania infrastruktury informacji przestrzennej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie geografii lub geodezji lub gospodarki przestrzennej lub informatyki
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze obsługi baz danych przestrzennych lub przy obsłudze systemów informacji geograficznej (geoportali) albo powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej (rozdział, 1,2,3,4 rozdz. 6 art. 20 + załącznik)
  • Znajomość Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady ustanawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej wraz z aktami wykonawczymi, (rozdział od I-IV, załącznik I i III)
  • Znajomość Dyrektywy 2019/1024 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie otwartych danych i ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego, (rozdział I, rozdział V)
  • Znajomość Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) 2023/138 z dnia 21 grudnia 2022 r. ustanawiającego wykaz szczególnych zbiorów danych o wysokiej wartości oraz warunki ich publikacji i ponownego wykorzystywania, (całość + załącznik w pkt 2 dane dotyczące obserwacji ziemi i środowiska)
  • Znajomość Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1205/2008 z dnia 3 grudnia 2008 r. w sprawie wykonania dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie metadanych (całość + załącznik w części A i B
  • Znajomość oprogramowania GIS typu desktop, niezbędnego do obsługi danych przestrzennych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Kompetencje behawioralne: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), gratyfikację finansową za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • praca hybrydowa (w zależności od charakteru pracy)
  • ruchomy czas pracy
  • pakiet świadczeń socjalnych, w tym m. in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • świadczenia dodatkowe: karty sportowe, zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów, pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • możliwość rozwoju zawodowego (m. in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
  • przyjazne miejsce pracy: pomieszczenie i stojaki na rowery na terenie urzędu oraz prysznice, bufet w siedzibie urzędu, pokój relaksu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:

  • zagrożenie korupcją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)
  • praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem
Dodatkowe informacje
  • Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa Klimatu i Środowiska zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
  • Zapraszamy do obejrzenia filmu "Ludzie od klimatu" https://www.youtube.com/watch?v=Y0L_ws9SGnI
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
  • rozmowa kwalifikacyjna

Możemy przeprowadzić dodatkowe etapy naboru z użyciem następujących metod i technik:

  • analiza dokumentów
  • sprawdzian wiedzy
  • sprawdzian znajomości języka obcego
  • sprawdzian umiejętności
  • wywiad behawioralny
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
  • Wzory wszystkich oświadczeń znajdziesz na stronie internetowej https://bip.mos.gov.pl/praca/nabor-do-sluzby-cywilnej/wzory-oswiadczen/
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 17 kwietnia 2023

na adres:
Ministerstwo Klimatu i Środowiska
Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa
w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem referencyjnym: DIŚstsp78/2023
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
734-115-497 lub 883 843 156
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.04.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Przed przystąpieniem do procesu naboru proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną na stronie: https://www.gov.pl/web/klimat/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Foryś-Jóźwik

Komórka organizacyjna: Wydział Naboru i Promocji Pracodawcy/Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim

Wprowadzono: 05.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×