Warszawa - panorama
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie
00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 116330 / 22.02.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: obsługi projektów w Wydziale Dostępności i Integracji Społecznej w Departamencie Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • ­Ocenia i dokonuje wyboru projektów konkursowych i pozakonkursowych w ramach PO WER w tym dokonuje formalnej i/ lub merytorycznej oceny projektów, opracowuje i aktualizuje kryteria wyboru projektów, organizuje nabór projektów.
  • ­Monitoruje stan przygotowania i proces realizacji projektów (m.in. konkursowych/ pozakonkursowych), monitoruje postęp rzeczowy i finansowy w realizacji projektów (w tym: weryfikuje wnioski o płatność), rozpatruje wnioski o zatwierdzenie zmian w projekcie.
  • ­Wdraża program w zakresie zapewnienia zgodności projektów z założeniami i przepisami PO WER oraz obsługi projektów konkursowych i pozakonkursowych w tym: przygotowuje i aktualizuje wytyczne (np. założeń i regulaminów konkursów, kwalifikowanie wydatków, kontroli, sprawozdawczości etc.), przygotowuje, weryfikuje, podpisuje i aneksuje umowy/ decyzje o dofinansowanie, opiniuje/ zatwierdza dokumenty wdrożeniowe (np. instrukcje wykonawcze, wytycznych, etc.), przygotowuje, monitoruje i aktualizuje listy projektów, przeprowadza konsultacje i uzgodnienia, obsługuje system SL 2014 oraz SOWA (System Obsługi Wniosków Aplikacyjnych).
  • ­Prowadzi analizy dotyczące monitorowanych projektów: w tym gromadzi dane, analizuje zgromadzone dane.
  • ­Odpowiada za zamykanie pomocy w tym za przygotowywanie dokumentacji zamknięcia, przygotowywanie zestawień w zakresie poniesionych wydatków, wykrytych nieprawidłowości, zwróconych bądź pozostających do zwrotu środków.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze funduszy strukturalnych
  • ­komunikatywna znajomość j. angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • znajomość PO WER
  • znajomość Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych PO WER
  • znajomość Systemu Realizacji PO WER
  • znajomość Europejskiego Funduszu Społecznego
  • wiedza z zakresu polityki spójności Unii Europejskiej
  • znajomość zagadnień z obszaru polityki społecznej i rynku pracy
  • znajomość zagadnień z obszaru pomocy publicznej
  • znajomość zagadnień z obszaru polityki społecznej (w tym pomocy społecznej, wsparcia dla osób niepełnosprawnych)
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość zasad finansowania wydatków ponoszonych w ramach POWER (kwalifikowalność wydatków)
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.30 a 9.00.
  • Możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy, np. od 7.00 do 15.00.
  • Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem.
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem. Tzn. pokój, w którym pracownik może wykonywać obowiązki służbowe (np. posiada komputer i telefon), a dziecko może się bawić (pokój wyposażony w zabawki i miejsce dla dziecka).
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną.
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Refundacja wydatków na cele kulturalne.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Zagrożenie korupcją.
  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • ­Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/Oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow
  • ­Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
  • Do ofert składanych mailowo należy dołączyć zeskanowane własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • ­Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
  • ­W przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub nostryfikacji dyplomu.
  • ­W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
  • Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.
  • Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15). 
  • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • ­   weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych
  • ­   sprawdzian wiedzy lub umiejętności
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 8 marca 2023

na adres:
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
- przez Internet za pomocą ePUAP
- mailowo na adres: rekrutacja@mrips.gov.pl
- osobiście w siedzibie urzędu
- przesłać pocztą

z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie DWF-5
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRiPS)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
538-117-569, 538-117-567, 538-117-570.


  • Dokumenty należy złożyć do: 08.03.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
    • Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.
    • Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrips.gov.pl 
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.
    • Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.
    • Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.
    • W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej w Warszawie

Udostępnił: Mariola Szmulska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 22.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×