Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 113773 / 12.01.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: nadzoru AIS i DAT w Inspektoracie AIS i DAT w Departamencie Żeglugi Powietrznej
#działalność inspekcyjna #transport lotniczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi czynności kontrolne w procesie certyfikacji i bieżącego nadzoru nad instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej w zakresie AIS oraz podmiotami świadczącymi usługi DAT w celu zapewnienia integralności, ciągłości, jakości, dostępności i bezpieczeństwa funkcjonujących.
  • Prowadzi sprawy uzgadniania lokalizacji planowanych inwestycji, w tym miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy poprzez przeprowadzanie analiz przestrzennych określających wpływ projektowanych inwestycji na prawidłowe działanie lotniczych urządzeń naziemnych, a także przygotowuje projekty postanowień Prezesa ULC oraz innych odpowiedzi w tych sprawach.
  • Weryfikuje dokumentację zgłoszeniową, realizuje sprawy ewidencjonowania trasowych przeszkód lotniczych, aktualizuje przestrzenną elektroniczną bazę danych geometrycznych i danych opisowych charakteryzujących przeszkody lotnicze przed przekazaniem informacji o przeszkodach lotniczych państwowemu organowi zarządzania ruchem lotniczym celem ich publikacji w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczej.
  • Prowadzi sprawy związane z monitorowaniem wdrażania wymagań dokumentów zawierających przepisy międzynarodowe dotyczące AIS i DAT, a w szczególności opiniuje propozycje zmian i nadzoruje wdrożenie poprawek do Załącznika 4, 5 i 15 do Konwencji chicagowskiej oraz dokumentów ICAO przywoływanych w tych załącznikach.
  • Uczestniczy w tworzeniu i utrzymaniu systemów informacji przestrzennej (geoprzestrzenne bazy danych lotniczych/GIS) w celu spełnienia przepisów międzynarodowych i krajowych oraz usprawnienia funkcjonowania Urzędu.
  • We współpracy z komórką wiodącą w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w Urzędzie prowadzi sprawy związane z cybersecurity w obszarze AIS i DAT w celu zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi powietrznej.
  • Uczestniczy w pracach międzynarodowych organizacji i instytucji lotniczych w celu doskonalenia systemu nadzoru w zakresie AIS i DAT.
  • Prowadzi sprawy związane z nadawaniem wskaźników lokalizacji dla stałych stacji telekomunikacji lotniczej w celu zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi powietrznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku geodezyjno-kartograficznym lub lotniczym lub pokrewnym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w lotnictwie lub w geodezji i kartografii
  • Dobra znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów, w tym: ustawa Prawo lotnicze oraz przepisy wykonawcze do niej, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przepisy międzynarodowe ICAO i UE dot. AIS i DAT, w szczególności bardzo dobra znajomość wymagań wynikających z Załącznika 4,5,15 ICAO
  • Znajomość KPA
  • Znajomość darmowego oprogramowania GIS (Quantum GIS)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Studia podyplomowe w zakresie żeglugi powietrznej
  • Szkolenia specjalistyczne w zakresie: AIS, DAT i map lotniczych, zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych.
  • Biegła znajomość oprogramowania ESRI GIS;
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie (C1)
  • Znajomość Unified Modeling Language (UML);
  • Znajomość rozszerzeń oprogramowania ArcGIS: Data Interoperability, 3D Analyst, Spatial Analyst;
  • Znajomość narzędzi FME firmy SafeSoftware;
  • Znajomość zagadnień Dyrektywy INSPIRE dla infrastruktury informacji przestrzennej dla tematu transportu lotniczego
  • Znajomość środowiska programistycznego dla oprogramowania ESRI (ArcObjects, Python);
Co oferujemy
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Nagrody uznaniowe
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)  
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart Multi-Sport
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1) lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych w zakresie żeglugi powietrznej
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie specjalistyczne w zakresie: AIS, DAT i map lotniczych, zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie lub oświadczenie w tym zakresie.
calendar icon

Aplikuj

do 23 stycznia 2023

na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
"Oferta pracy LOŻ-2/3-3/2023".

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 520 74 02
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Marzena Sosnowska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 12.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×