Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 112969 / 29.12.2022
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

w Wydziale Prawa Europejskiego w Departamencie Spraw Europejskich
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up „Pracujemy nad spójnym rozwojem społeczno-gospodarczym Polski" quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi międzynarodową współpracę dwustronną i wielostronną z organami innych państw członkowskich UE i EOG (w ramach sieci realizacji zadań Centrum SOLVIT Polska): współpracuje z ekspertami krajowymi i zagranicznymi (koordynatorami merytorycznymi, innym Centrami SOLVIT, przedstawicielami Komisji Europejskiej) opiniuje/ uzgadnia dokumenty, materiały i stanowiska (dotyczących w szczególności przygotowywania dokumentów inicjujących oraz zamykających postępowanie, w tym kontaktów z wnioskodawcą), bierze udział w spotkaniach i posiedzeniach
  • Dokonuje analiz prawnych na potrzeby Centrum SOLVIT Polska: opracowuje/opiniuje projekty opinii złożonych wniosków, dokumentów, informacji,
  • Prowadzi sprawozdawczość z działań Centrum SOLVIT Polska analizowanie i wprowadzanie danych do bazy SOLVIT w systemie IMI (dot. prowadzonych spraw które spełniają kryteria SOLVIT) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań Centrum SOLVIT Polska (współpraca przy opracowywaniu) przeprowadzanie procesu przyjęcia raportu z działalności Centrum SOLVIT Polska dla Kierownictwo Ministerstwa oraz członków KSE
  • Bierze udział w postępowaniach przed organami Unii Europejskiej: formułuje projekty stanowisk w postepowaniach formalnych prowadzonych przez KE, opiniuje stanowiska, prowadzi sprawy związane z nieformalnym postepowaniem KE w związku z podejrzeniem naruszenia prawa UE (system EU-Pilot), przygotowuje dokumenty związane z prowadzeniem postepowań przed TSUE i Trybunałem EFTA;
  • Monitoruje stan prawny w zakresie prac nad transpozycją przepisów UE: analizuje planowane zmiany prawne związane z transpozycją prawa UE, monitoruje i aktualizuje bazy, m.in.: bazy Elektronicznego Systemu Transpozycji Prawa Europejskiego (e-step);
  • Prowadzi działania informacyjno-promocyjne dotyczące systemu SOLVIT: analizuje wybory grup docelowych kanały i narzędzia komunikacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub europeistyka na Wydziale Prawa
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obsłudze prawnej, w tym w zakresie prawa UE (np. analizowanie lub opiniowanie lub identyfikowanie właściwych przepisów UE
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1, wraz ze znajomością terminologii prawniczej,
  • bardzo dobra znajomość problematyki z zakresu prawa UE oraz zagadnień integracji europejskiej, w tym procesu decyzyjnego
  • rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy

·       dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

·       elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,

·       częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),

·       gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych 
i studiów podyplomowych),

·       trzynaste wynagrodzenie,

·       atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci,  dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,

·       stojaki na rowery na terenie urzędu,

·       stołówka pracownicza,

·       praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),

·       możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

·       praca w pokoju wieloosobowym,

·       praca przy komputerze oraz przy użyciu innych urządzeń biurowych (np. ksero),

·       reprezentacja urzędu

·       wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne- kilka razy w roku

 

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Dodatkowe informacje

·       Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.

·       Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

·       Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:

·       https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/pracuj-z-nami

·       Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.

·       Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

·       Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

·       W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe.

·       W swoim cv podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.

·       Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

·       Kontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne.

·       Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.

·       Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

·       Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

 

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

 

1.     weryfikacja formalna ofert kandydatów - etap obligatoryjny,

2.     rozmowa kwalifikacyjna – etap obligatoryjny.

 

W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru. W procesie selekcji kandydatów stosujemy narzędzia takie jak: próbki pracy, sprawdzian wiedzy/ umiejętności w formie testu, pracy pisemnej, sprawdzian znajomości języka obcego, itp

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 13 stycznia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112969"
na adres:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl

W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru: DSE_190

Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Decyduje data: wpływu do urzędu


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
w zakresie merytorycznym 22 411 97 13, w zakresie procesu rekrutacyjnego 22 411 99 81
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe - klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:

    1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Kontakt do administratora: tel.: 22 411 96 70.

    2.      Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@mrit.gov.pl

    Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Udostępnił: Marta Sarbińska-Kłos

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 29.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×