Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień Warszawa-Ochota
02-313 Warszawa ul. Sękocińska 8
print as PDF
Ogłoszenie nr 78632 / 21.05.2021
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: kierowania kancelarią jawną Pion Ochrony Informacji Niejawnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii jawnej w czasie pokoju oraz w czasie ćwiczeń wojskowych poprzez zapewnienie obsługi wykonawców i wymiany pocztowej (wchodzącej i wychodzącej)
  • Nadzorowanie obiegu zewnętrznego i wewnętrznego dokumentów w tradycyjnym i elektronicznym systemie obiegu dokumentów, w tym: przechowywanie, ewidencjonowanie obiegu, udostępnianie i wydawanie wykonawcom
  • Nadawanie i odbieranie przesyłek pocztowych (poczta tradycyjna i elektroniczna), obsługa skrzynki podawczej w systemie ePUAP
  • Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonania dokumentów przez wykonawców technicznych i merytorycznych oraz zapewnienie rozliczalności dokumentów, egzekwowanie ich zwrotu celem umieszczenia w teczkach przedmiotowych
  • Gromadzenie i kompletowanie dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z dekretacjami wykonawców
  • Kontrolowanie przestrzegania zasad właściwego wytwarzania, oznaczania, adresowania pism
  • Opracowywanie protokołu brakowania w celu komisyjnego niszczenia dokumentów niemających wartości archiwalnej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z ochrona informacji niejawnych w pionie ochrony lub w kancelarii
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli POUFNE wydanego przez SKW lub ABW bądź przez właściwy organ jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE.
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zarządzenia Nr 58/MON w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • ukończone szkolenie specjalistyczne dla kandydatów na stanowiska kierowników kancelarii tajnej, kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierownika i inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych, kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych tajna
  • znajomość kompetencji i zadań Urzędu
  • znajomość programu SI ARCUS
  • komunikatywność
Co oferujemy
  • dodatek za "wysługę lat" (powyżej 5 lat) w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • atrakcyjna lokalizacja - dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno - biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • praca w budynku 4-kondygnacyjnym (bez windy) - konieczność codziennego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Składane oświadczenia oraz list motywacyjny i cv musza być podpisane odręcznie i opatrzone datą
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • sprawdzenie spełnienia wymagań niezbędnych w zakresie wiedzy/umiejętności
  • sprawdzenie spełnienia wymagań dodatkowych w zakresie wiedzy/umiejętności
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-07-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji o klauzuli POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla kandydatów na stanowiska kierowników kancelarii tajnej, kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierownika i inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych, kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych
calendar icon

Aplikuj

do 4 czerwca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 78632"
na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień Warszawa-Ochota
ul. Sękocińska 8
02-313 Warszawa
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261 824 373
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.06.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień- ppłk Piotr MARCHEL, wku.warszawa.ochota@ron.mil.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: pan Zbigniew WRONKA, wku.warszawa.ochota@ron.mil.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień Warszawa-Ochota

Udostępnił: Agnieszka Kędzierawska

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 21.05.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×