Biuro - zdjęcie 2
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b
print as PDF
Ogłoszenie nr 139439 / 27.06.2024
Dołącz do nas jako:

starszy kontroler skarbowy

w Pierwszym Dziale Obsługi Przedsiębiorców w zakresie Cła, Pozwoleń i Czynności Audytowych
#administracja publiczna #skarbowość
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up #administracja publiczna #skarbowość quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania w sprawach celnych w zakresie pozwoleń na stosowanie ułatwień, o których mowa w art. 166, art. 179, art. 182 i art. 185 unijnego kodeksu celnego, korzystanie ze statusu upoważnionego przedsiębiorcy (AEO), w celu udzielenia uproszczeń i ułatwień w prowadzeniu legalnej działalności.
  • Realizuje czynności audytowe na potrzeby postępowania prowadzonego w zakresie wydawania pozwoleń oraz postępowania w zakresie ponownej oceny pozwoleń w celu udzielenia uproszczeń i ułatwień w prowadzeniu legalnej działalności.
  • Monitoruje warunki i kryteria, które mają być spełnione przez posiadaczy pozwoleń oraz obowiązki wynikające z tych pozwoleń, w tym wykonuje czynności audytowe prowadzone z związku z tym monitorowaniem w celu udzielenia uproszczeń i ułatwień w prowadzeniu legalnej działalności.
  • Prowadzi postępowania w zakresie pozwoleń, o których mowa w art. 233 ust. 4 unijnego kodeksu celnego oraz pozwoleń na uproszczenie przy obejmowaniu towarów procedurą TIR; w celu udzielenia uproszczeń i ułatwień w prowadzeniu legalnej działalności.
  • Prowadzi procedury konsultacji i wymiany informacji między organami celnymi, wymagane w przypadku postępowania o przyznanie statusu upoważnionego przedsiębiorcy (AEO) w celu udzielenia uproszczeń i ułatwień w prowadzeniu legalnej działalności.
  • Prowadzi procedurę konsultacji między organami celnymi, wymaganą w przypadku wydawania pozwoleń na korzystanie z odprawy scentralizowanej w celu udzielenia uproszczeń i ułatwień w prowadzeniu legalnej działalności.
  • Prowadzi postępowania w sprawie decyzji wydanych w zakresie miejsc uznanych do przedstawienia towarów organom celnym, w tym czasowego składowania oraz wolnych obszarów celnych w celu udzielenia uproszczeń i ułatwień w prowadzeniu legalnej działalności.
  • Koordynuje i nadzoruje prawidłowość stosowania przepisów prawa z zakresu ułatwień, o których mowa w art. 166, art. 179, art. 182, art. 185 i art. 233 ust. 4 unijnego kodeksu celnego, pozwoleń na uproszczenie przy obejmowaniu towarów procedurą TIR oraz pozwoleń na korzystanie ze statusu AEO w celu udzielenia uproszczeń i ułatwień w prowadzeniu legalnej działalności.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze podatków, kontroli, cła, audytu lub powyżej 4 lat w administracji
  • Znajomość przepisów Unijnego Kodeksu Celnego
  • Znajomość przepisów prawa celnego
  • Znajomość Ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość Ustawy Ordynacja Podatkowa
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość obsługi komputera
  • Odporność na stres
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • W podanym "wynagrodzeniu zasadniczym" został uwzględniony odrębnie przyznawany dodatek stołeczny w wysokości 500zł/etat
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego obliczonego wg mnożnika kwoty bazowej, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Stabilne zatrudnienie
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
  • System kafeteryjny MyBenefit, w tym dofinansowanie do zakupu karty Multisport
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 8 lipca 2024

na adres:
Izba Administracji Skarbowej
ul. A. Felińskiego 2 B
01-513 Warszawa

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: IAS w Warszawie
ogłoszenie nr 139439
Aplikacje można również składać w formie jednego pliku pdf na adres: nabory_warszawa.ias.warszawa@mf.gov.pl
w tytule e-maila należy wpisać: IAS Warszawa, nr ogłoszenia 139439 lub elektronicznie przez ePUAP

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 510 46 49
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Udostępnił: Mirella Borecka

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 27.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×