Warszawa - panorama
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
00-950 Warszawa Plac Bankowy 3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 99654 / 27.05.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor wojewódzki

Do spraw: analiz i SWD PRM w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Oddziale Ratownictwa Medycznego
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up "Wojewoda to rząd bliżej Społeczeństwa" quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • pozyskuje i analizuje dane statystyczne w zakresie pracy zespołów ratownictwa medycznego, obciążenia pracą dyspozytorów medycznych oraz stosowania wytycznych, odmów przyjęć w szpitalach pacjentów transportowanych przez ZRM oraz przedstawia propozycje rozwiązań
  • prowadzi sprawy związane z funkcjonowaniem Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie Mazowsza oraz podejmuje działania w oparciu o moduł analityka SWD PRM z jednoczesnym opracowywaniem raportów swobodnych w ogólnopolskim systemie teleinformatycznym
  • opracowuje informacje dla ministra właściwego do spraw zdrowia dotyczące interwencji, czasu dotarcia zespołów ratownictwa medycznego oraz obciążenia pracą dyspozytorów medycznych oraz podejmuje działania zmierzające do zapewnienia określonych ustawowo parametrów czasu dotarcia na miejsce zdarzenia
  • realizuje zadania związane z prowadzeniem ewidencji szpitalnych oddziałów ratunkowych, Centrów Urazowych, Centrów Urazowych dla Dzieci oraz jednostek wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego
  • rozpatruje wnioski i podejmuje działania eliminujące, stwierdzone w procesie analiz uchybienia oraz opracowuje studium przypadku
  • opracowuje Mapy na potrzeby systemu ratownictwa medycznego oraz opracowuje i aktualizuje plan działania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne
  • przekazuje dane dotyczące jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz jednostek z nim współpracujących a także zestawienia i analizy oraz bazy danych na potrzeby Ministerstwa Zdrowia i innych instytucji
  • pełni funkcję administratora lokalnego systemu, aktualizuje dane oraz podejmuje działania związane z funkcjonowaniem systemu informacji o szpitalach (SIoS)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe medyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w jednostce systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne lub w obszarze zdrowia publicznego
  • Znajomość ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z aktami wykonawczymi, o Systemie Powiadamiania Ratunkowego, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o działalności leczniczej, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel na poziomie zaawansowanym), analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Korzystną ofertę dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek stażowy
  • Stabilną i ciekawą pracę
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca na parterze, zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, bariery architektoniczne: brak podjazdów między piętrami, utrudnione poruszanie się między piętrami (schody), pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, brak oznaczeń dla osób niewidomych, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami (wejście do oddziału od dziedzińca bez podjazdu), brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera. Informacje dotyczące rekrutacji w MUW znajdują się na stronie internetowej urzędu pod adresem www.gov.pl/web/uw-mazowiecki w zakładce „Praca” oraz na stronie BIP urzędu pod adresem www.bip.mazowieckie.pl w zakładce Praca i kariera.
  • Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 czerwca 2022

na adres:
- pocztą, kurierem bądź osobiście
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Biuro Kadr i Organizacji, Punkt Obsługi Klienta
pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, wejście F (od al. Solidarności)
z dopiskiem „Oferta pracy WBZK-V/4”
lub
- elektronicznie poprzez skrytkę podawczą na ePUAP
Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
/t6j4ljd68r/skrytka
UWAGA!
Dokumenty przesyłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 695 60 60
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Tożsamość administratora

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie.

    Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:

    listownie na adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

    poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /t6j4ljd68r/skrytka

    poprzez e-mail: info@mazowieckie.pl

    telefonicznie: 22 695 69 95

     

    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

    Nad prawidłowością przetwarzania Państwa danych osobowych czuwa wyznaczony przez Administratora inspektor ochrony danych, z którym można się kontaktować:

    listownie na adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa

    poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /t6j4ljd68r/skrytka

    poprzez e-mail: iod@mazowieckie.pl

    telefonicznie: 22 695 69 80


    Cele przetwarzania Państwa danych i podstawa prawna

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie, na podstawie:

    przepisów prawa pracy[1], w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
    zgody na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych przez Panią/Pana z własnej inicjatywy – w związku z art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
     

    Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

    Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Podmioty takie nie są jednak uznane za odbiorców danych.

    Pani/Pana dane osobowe mogą być również udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, którymi mogą być podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe
    w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

     

    Okres przechowywania danych

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:

    niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem
    3 miesięcy, w których Dyrektor Generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
    niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa – w przypadku zatrudnienia.
     

    Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

    Przysługują Państwu następujące uprawnienia:

    prawo dostępu do swoich danych oraz uzyskania ich kopii;
    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    prawo do usunięcia danych;
    prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym odrębne przepisy mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;
    prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie, w którym przetwarzanie opierało się na przesłane zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    Aby skorzystać z powyższych praw należy skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2).

    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uznają Państwo że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie
    z prawem.

     

    Informacja o dowolności lub obowiązku podania danych

    Podanie danych osobowych jest:

    w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy  jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym;
    w zakresie innych danych – jest dobrowolne.


    [1] Art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, art. 4, art. 26 i następne ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz § 1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r.
    w sprawie dokumentacji pracowniczej.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Udostępnił: Dagmara Dobrosz

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Płac i Budżetu

Wprowadzono: 27.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×