Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
00-463 Warszawa Podchorążych 38
print as PDF
Ogłoszenie nr 155877 / 05.09.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Nadzoru Prewencyjnego w Biurze Przeciwdziałania Zagrożeniom KG PSP
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • koordynuje obieg dokumentów w Biurze, co polega na ich odpowiednim (zgodnym z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi) przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, rozdzielaniu, przedkładaniu do akceptacji,
  • prowadzi sekretariat Biura Przeciwdziałania Zagrożeniom, co polega w głównej mierze na obsłudze wchodzących rozmów telefonicznych poprzez udzielenie odpowiedzi petentowi lub przekierowanie rozmowy do odpowiedniej osoby oraz dodatkowo organizuje oraz obsługuje spotkania kierownictwa Biura, obsługuje skrzynki e-mail Biura, prowadzi terminarz spotkań kierownictwa Biura, gromadzi informacje teleadresowe o instytucjach i osobach, z którymi współpracuje Biuro,
  • redaguje korespondencje, opracowuje sprawozdania i zestawienia w zakresie organizacyjnym oraz w obszarze zleconym przez kierownictwo Biura i bezpośredniego przełożonego,
  • koordynuje odpowiedni przepływ informacji między kierownictwem Biura i pracownikami oraz istotnych ze względu na funkcjonowanie Biura w strukturze Komendy,
  • prowadzi gospodarkę materiałami i usługami w celu zapewnienia właściwych warunków funkcjonowania Biura,
  • bierze udział w organizacji i obsłudze prostych i złożonych (od kilku do kilkuset osób) przedsięwzięć szkoleniowych lub egzaminacyjnych Biura, takich jak: szkolenia i narady, egzaminy dla kandydatów na rzeczoznawców, sprawdziany dla rzeczoznawców, szkolenia pracowników Biura. Przygotowania mają charakter organizacyjny – wybór miejsca organizacji przedsięwzięcia, zapewnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, prowadzi przed i w trakcie przedsięwzięcia sekretariatu, organizuje noclegi, posiłki, opiekę nad gośćmi,
  • zapewnia zastępstwa w Sekretariacie Komendanta Głównego PSP i w Sekretariacie Zastępców Komendanta Głównego PSP w razie konieczności lub zaistniałych potrzeb zgodnie z obowiązującym grafikiem dyżurów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
  • znajomość przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
  • obsługa urządzeń biurowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • kompetencje miękkie: komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej
  • studia podyplomowe związane z ochroną przeciwpożarową
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • kursy lub szkolenia związane z ochroną przeciwpożarową
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • praca na rzecz Państwowej Straży Pożarnej – służby o najwyższym zaufaniu społecznym w Polsce,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • nagrody jubileuszowe,
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia sprawy,
  • możliwość częściowej refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,
  • możliwość ubiegania się o dofinansowanie podnoszenia kwalifikacji pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobra lokalizacja i dojazd komunikacją miejską,
  • możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na drugim piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, praca z dokumentami, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe wyjazdy służbowe (szkolenia, narady itp.).

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Proponowane wynagrodzenie: mnożnik kwoty bazowej - 2,3 (6347,93 PLN brutto) + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać „BPZ – starszy inspektor”.

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 m-cy od dnia zatrudnienia kandydata.

OCHRONA SYGNALISTÓW W Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z przepisami art. 24 ust. 1 ustawy  z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, decyzją Komendanta Głównego PSP nr 59 z dnia 18.09.2024 r., została wprowadzona wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Z ww. procedurą można zapoznać się za pośrednictwem strony internetowej KG PSP
lub w siedzibie Komendy.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 722 3161 (Wydział Nadzoru Prewencyjnego, Biuro Przeciwdziałania Zagrożeniom KG PSP).

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-10-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie ukończonych kursów/szkoleń
calendar icon

Aplikuj

do 26 września 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155877"
na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa

Istnieje możliwość osobistego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu przy
ul. Podchorążych 38 w Warszawie, w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 815 do 1615
lub przesłania w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP, wykorzystując formularz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”.
Przy wyszukiwaniu urzędu należy wpisać: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej.
.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Wydział Nadzoru Prewencyjnego, Biuro Przeciwdziałania Zagrożeniom KG PSP 47 722 3161
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    1.    Administratorem przetwarzającym Pana/Pani dane osobowe jest: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. 22 523-39-00, fax. 22 523-30-16, e-mail: komendant@kg.straz.gov.pl.

    2.    W Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej (dalej: KGPSP) wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: tel. 22 523-33-69, fax. 22 523-30-16, e-mail: iod@kg.straz.gov.pl.

    3.    Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w KG PSP.

    4.    Dane osobowe, które są zbierane od Pana/Pani to: imię (imiona) nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Pana/Panią, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    5.     Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest:

    - art. 221§ 1 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO, art.10 RODO.

    6.    Odbiorcami danych będą komisja rekrutacyjna do przeprowadzenia procedury naboru oraz instytucje upoważnione z mocy prawa (np. BIP KPRM).

    7.    Pana/Pani dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

    8.    Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż przez okres trzech miesięcy od daty zatrudnienia.

    9.    Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    10.  W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Panu/Pani również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Oliwia Ślęczkowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr

Wprowadzono: 05.09.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×