Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
00-071 Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 147523 / 29.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: rozliczeń wynagrodzeń oraz przygotowania zaświadczeń w Wydziale Płac w Biurze Finansów i Księgowości
#administracja publiczna #kultura
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Współpracuje przy przygotowywaniu, sortowaniu, weryfikowaniu i systematyzowaniu dokumentów niezbędnych do sporządzenia list płac wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom zatrudnionym w mnożnikowym i niemnożnikowym systemie wynagradzania.
  • Nalicza, sporządza listy płac oraz przygotowuje płatności w bankowości elektronicznej świadczeń z tytułu stypendiów.
  • Przygotowuje projekty dokumentów dotyczących wynagrodzenia za pracę aktualnych i byłych pracowników ministerstwa oraz pracowników jednostek przejętych lub zlikwidowanych, dla których Ministerstwo jest przechowawcą dokumentacji (eRp-7, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, korespondencja z pracownikami/byłymi pracownikami, z ZUS, z archiwum zakładowym Ministerstwa).
  • Wysyła do pracowników miesięczne i roczne informacje dla osoby ubezpieczonej, paski wynagrodzeń, kartoteki, informacje PIT-11 itp. za pośrednictwem modułu EPAS oraz segreguje i wysyła do komórek organizacyjnych ww. dokumenty dla pracowników, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie ww. dokumentacji płacowej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Wykonuje prace pomocnicze związane z interpelacjami poselskimi, zapytaniami prasy, wezwaniami innych organów, przeprowadzanymi w ministerstwie kontrolami, polegające na wyszukiwaniu, kserowaniu, skanowaniu dokumentów oraz sporządzaniu zestawień dokumentów niezbędnych dla przygotowania odpowiedzi dla tych podmiotów.
  • Współpracuje przy ustalaniu wysokości potrąceń komorniczych, prowadzeniu ewidencji potrąceń oraz prowadzeniu korespondencji z komornikami sądowymi i skarbowymi, a także z innymi podmiotami w zakresie obsługiwanych wypłat.
  • Przygotowuje projekty korespondencji do urzędu skarbowego oraz innych podmiotów – wynikające z zakresu obowiązków.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
  • Znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych i unikania podwójnego opodatkowania
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
  • Znajomość przepisów z zakresu świadczeń przysługujących w razie choroby i macierzyństwa
  • Znajomość przepisów z zakresu PPK
  • Wiedza z zakresu sporządzania dokumentów do ZUS (eRP-7)
  • Wiedza z zakresu sporządzania dokumentów do Urzędu Skarbowego (PIT-11, IFT)
  • Kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, pozytywne podejście do klienta, skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w komórce kadrowo-płacowej lub w realizacji zadań związanych z naliczaniem wynagrodzeń
  • Kurs kadrowo-płacowy lub szkolenie z zakresu obsługi programu kadrowo-płacowego lub z zakresu bankowości elektronicznej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • Dofinansowanie do kart sportowych,
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Dobrą lokalizację,
  • Miłą atmosferę pracy.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie rodzaj dodatkowego doświadczenia zawodowego (obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy)
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu kadrowo-płacowego lub szkolenia z zakresu obsługi programu kadrowo-płacowego lub z zakresu bankowości elektronicznej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 11 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Biuro Podawcze
ul. Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 Warszawa

Za pomocą środków komunikacji elektronicznej istnieje możliwość przekazania oferty wyłącznie przez ePUAP - adres skrzynki podawczej na ePUAP - /5ij310qjlu/SkrytkaESP

Po zalogowaniu się na ePUAP należy z katalogu spraw wybrać: PISMO OGÓLNE DO PODMIOTU PUBLICZNEGO. Oferta powinna być podpisana podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 42 10 153
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Udostępnił: Anna Matuszak-Cieślak

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×