Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
02-585 Warszawa al. Niepodległości 100
print as PDF
Ogłoszenie nr 146307 / 04.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: organizacyjnych oraz obsługi korespondencji urzędowej w Referacie Ogólnym Wydziału Ekonomicznego Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
#finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługuje punkt odbioru i wysyłania korespondencji przesyłanej systemem EZD oraz ePUAP (w wersji elektronicznej i papierowej) do kierownictwa biura oraz poszczególnych merytorystów, celem sprawnego rozdysponowania dokumentów. Rejestruje i przesyła korespondencję faxową w systemie EZD za pośrednictwem aplikacji RightFax, celem właściwego jej obiegu
  • Koordynuje działania w zakresie wypełniania zapisów związanych ze zgłaszaniem funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniu lekarskim, co stanowi podstawę do obsługi zwolnień lekarskich funkcjonariuszy Biura Finansów KGSG, przyjmuje, sprawdza poprawność formalną zwolnień oraz przekazuje je do Biura Kadr i Szkolenia KGSG, prowadzi rejestr zwolnień lekarskich, przygotowuje projekty decyzji Dyrektora Biura Finansów KGSG o udzielaniu nagród funkcjonariuszom zastępujących innych funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniach lekarskich itp.
  • Sporządza projekty planów urlopowych funkcjonariuszy i pracowników Biura Finansów KGSG oraz prowadzi dokumentację dotyczącą wykorzystania urlopów i rozliczania godzin służby/pracy w celu monitorowania procesu dla potrzeb wypełnienia wymogów wynikających z uregulowań prawnych
  • Prowadzi wykaz funkcjonariuszy i pracowników Biura Finansów KGSG, zgłasza do odpowiednich komórek organizacyjnych KGSG zmiany adresów i telefonów, przygotowuje wnioski o przeprowadzenie stosownych postępowań sprawdzających w celu aktualizacji prowadzonych wykazów oraz zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Biura Finansów KGSG
  • Aktualizuje i zgłasza potrzeby w zakresie odbycia szkoleń (BHP, ochrona informacji niejawnych), sporządza opinie służbowe funkcjonariuszy, ocen okresowych pracowników Biura Finansów KGSG, upoważnień do pobierania kluczy do pomieszczeń (aktualizacja zajmowanych pomieszczeń) w celu wykorzystania danych w czynnościach planistycznych, sprawozdawczych i bieżącej realizacji zadań Biura Finansów KGSG
  • Uczestniczy w procesach zaopatrzenia i przechowywania materiałów biurowych i piśmiennych Biura Finansów KGSG, w celu ich dystrybucji wśród funkcjonariuszy i pracowników
  • Obsługuje skrzynkę podawczą przypisaną dla Biura Finansów KGSG na elektronicznej platformie usług administracji publicznej ePUAP w celu zapewnienia utrzymania komunikacji z innymi urzędami
  • Powadzi pomocnicze urządzenia ewidencyjne do obsługi dokumentacji jawnej, w celu zapewnienia utrzymania komunikacji z innymi urzędami
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze obsługi korespondencji urzędowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu
  • Czytelny charakter pisma
  • Skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność, rzetelność
  • Umiejętność hierarchizowania zadań
  • Znajomość obsługi urządzeń teleinformatycznych (komputer, fax, drukarka, skaner)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinanownie do okularów korekcyjnych (praca przy komputerze powyżej
    4 godzin),
  • Korzystanie z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość otrzymania dodatku stażowego,
  • Możliwość otrzymania dodatkowego wynagrodzenia rocznego,
  • Możliwość otrzymania nagrody - w zależności od wyników pracy,
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
  • Możliwość korzystania z oferty dodatkowej opieki medycznej dla pracowników i członków rodziny oraz ubezpieczenia na życie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca samodzielna biurowo-administracyjna,
  • praca w siedzibie urzędu,

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniu biurowym,
  • praca w godzinach: 8:15 – 16:15,
  • stanowisko pracy inspektora zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
  • dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
  • budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – wyposażony jest w windę, sanitariaty na parterze i poddaszu budynku dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, jednak występują ograniczenia związane ze swobodnym przemieszczaniem się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
  • obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

UWAGA!

WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.

Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.

W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.

Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:

świadectwa pracy/służby,
zaświadczenia o zatrudnieniu,
zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 4862,80 zł brutto + dodatek za wysługę lat.

Dokumenty można składać:

osobiście w siedzibie urzędu,
listownie,
za pośrednictwem ePUAP albo e-Doręczenia.


Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) oświadczeń. Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Zostaną przyjęte tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w KGSG: zarządzenie nr 58 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 25 września 2024 r. w sprawie wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Głównej Straży Granicznej

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń, referencji, zakresów obowiązków, zaświadczenie o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymagane niezbędne doświadczenie
calendar icon

Aplikuj

do 14 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146307"
na adres:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-585 Warszawa
z dopiskiem: „oferta pracy – starszy inspektor WE BF KGSG oraz numer ogłoszenia”

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.01.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Główny Straży Granicznej, Al. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Dyrektor Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej, AL. Niepodległości 100, 02-585 Warszawa.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Brak
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Szulim

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×