Biuro - zdjęcie 2
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
00-463 Warszawa Podchorążych 38
print as PDF
Ogłoszenie nr 100659 / 13.06.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: obsługi sekretarskiej w Biurze Komendanta Głównego KG PSP
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje i rejestruje pisma, kieruje obiegiem pism adresowanych do dyrektora biura oraz jego zastępców. Segreguje i przedkłada do podpisu dokumenty w celu właściwego i terminowego załatwienia spraw,
  • Organizacyjno-technicznie zabezpiecza narady, odprawy, kolegium, uroczystości oraz inne wydarzenia okolicznościowe z udziałem Komendanta Głównego PSP, Szefa OCK i jego zastępców, przygotowuje w tym zakresie korespondencję, dokumentację, przekazuje do realizacji właściwym biurom i jednostkom organizacyjnym przyjęte ustalenia ze spotkań w celu właściwej realizacji zadań przez kierownictwo KG PSP,
  • Prowadzi terminarz spotkań, współpracuje w zakresie organizacji czasu pracy dyrektora Biura Komendanta Głównego i jego zastępców oraz kontroluje sprawy przez nich zlecone w celu terminowości ich załatwienia,
  • Gromadzi informacje teleadresowe o instytucjach i osobach, z którymi dyrektor Biura Komendanta Głównego i jego zastępcy pozostają w kontaktach w celu utrzymania właściwych relacji służbowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Znajomość struktury organizacyjnej PSP i KG PSP
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość obsługi kancelaryjnej zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Kompetencje miękkie (komunikatywność, wysoka kultura osobista)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku związanym z obsługą sekretariatu, co najmniej dyrektora
  • Znajomość innego języka obcego na poziomie komunikatywnym
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 23 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 100659"
na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
   Biuro Kadr
   ul. Podchorążych 38
   00-463 Warszawa
lub składać osobiście:
   w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Biuro Komendanta Głównego KG PSP (0-22) 523-30-22
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.06.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Jednostka organizacyjna: Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Oliwia Ślęczkowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr

Wprowadzono: 13.06.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×