Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
02-591 Warszawa Ul. Stefana Batorego 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 98641 / 13.05.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: realizacji projektów UE w Wydziale Naboru i Wdrażania Projektów Europejskiego Funduszu Społecznego w Departamencie Funduszy Europejskich
#administracja publiczna #sprawy zagraniczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Odpowiada za proces monitorowania postępów rzeczowych projektów pozakonkursowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój realizowanych przez Wydział. Gromadzi i sporządza zestawienia danych dot. wskaźników produktu i rezultatu.
  • Realizuje zadania sprawozdawcze w zakresie postępu rzeczowego projektów. Weryfikuje poprawność i kompletność danych przedkładanych przez Partnerów projektów w ramach cyklicznej sprawozdawczości. Wprowadza dane do systemu SL2014 oraz współpracuje z Partnerami projektów w powyższym zakresie.
  • Uczestniczy w pracach merytorycznych w projekcie pn. Samorząd bez barier w zakresie poprawy dostępności urzędów jednostek samorządu terytorialnego.
  • Uczestniczy w opracowywaniu dokumentów do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień (przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia towarów lub usług, oszacowanie wartości zamówienia). Bierze udział w pracach komisji przetargowych, a także opracowuje dokumenty i prowadzi zamówienia podprogowe w ramach realizacji projektów UE.
  • Wspiera członków zespołu projektowego w zakresie zadań dot. planowania i wykonania budżetu projektu.
  • Prowadzi działania informacyjno-promocyjne dla realizowanych projektów w ramach podstrony internetowej MSWIA, w tym przygotowuje komunikaty, artykuły, publikacje informacyjno-promocyjne mające na celu upowszechnienie rezultatów projektów.
  • Współpracuje w zakresie przygotowania planów rzeczowo-finansowych oraz zmian do wniosków o dofinansowanie projektów pozakonkursowych w ramach Działania 2.18 PO WER, z wykorzystaniem dedykowanego oprogramowania.
  • Wykonuje zadania z zakresu archiwizacji dokumentacji projektów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze pracy biurowej
  • Wiedza z zakresu: funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz funduszy strukturalnych UE (EFS) w tym wytycznych obowiązujących w ramach realizacji projektów ze środków PO WER
  • Umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego (MS Excel) – na poziomie średniozaawansowanym
  • Orientacja na klienta, umiejętność myślenia analitycznego oraz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Ukończenie studiów podyplomowych w zakresie funduszy unijnych lub administracji lub zarządzania projektami
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze wdrażania projektów dofinansowanych ze środków UE jako członek zespołu projektowego
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji szkoleń w trybie stacjonarnym i e-learningowym
  • Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze wykonywania zadań wymagających znajomości zagadnień dot. poprawy dostępności instytucji publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość przepisów z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, dostępności
  • Znajomość przepisów ustrojowych, regulujących funkcjonowanie administracji publicznej (w szczególności administracji samorządowej)
  • Umiejętność obsługi systemów służących do przygotowania wniosków aplikacyjnych dla programu PO WER (system SOWA), systemu do prowadzenia sprawozdawczości i monitorowania projektów dla programu PO WER (system SL2014)
Co oferujemy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • "Ruchomy czas pracy”  (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00-9.00).
  • Możliwość zakupu przez pracowników pakietu opieki medycznej i ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.
  • Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach).
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
  • Możliwość korzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc oraz możliwość korzystania z miejsc w ośrodkach wypoczynkowych współpracujących z pracodawcą.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze pracy biurowej), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o ukończeniu studiów podyplomowych w zakresie funduszy unijnych lub administracji lub zarządzania projektami – zgodnie z wymaganiami dodatkowymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze wdrażania projektów dofinansowanych ze środków UE jako członek zespołu projektowego), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji szkoleń w trybie stacjonarnym i e-learningowym), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze wykonywania zadań wymagających znajomości zagadnień dot. poprawy dostępności instytucji publicznych), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
calendar icon

Aplikuj

do 26 maja 2022

na adres:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: np. DFE-WNiWPEFS – specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 60 155 14 lub (22) 60 139 38.
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Sanojca

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 13.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×