Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa ul. Wronia 53
print as PDF
Ogłoszenie nr 96173 / 04.04.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: zarządzania zasobami ludzkimi Biuro Organizacyjno-Administracyjne, Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Zespół ds. Rozwoju Zawodowego
#administracja publiczna #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi procesy rekrutacji i selekcji pracowników na wolne stanowiska pracy w GDDKiA, w tym na stanowiska finansowane z budżetu PT POIŚ oraz rezerwy celowej przeznaczonej na realizację programów budowy dróg,
  • Bierze udział w realizacji zagadnień związanych ze szkoleniem, dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników Centrali GDDKiA i Oddziałów GDDKiA, w tym finansowanych z budżetu PT POIŚ oraz rezerwy celowej przeznaczonej na realizację programów budowy dróg, opisuje faktury pod względem formalnym oraz prowadzi dokumentację szkoleniową pracowników GDDKiA, w tym szkoleń realizowanych w ramach PT POIŚ,
  • Współpracuje przy opracowaniu procesów i projektów HR oraz bierze udział w procesach mediacji i rozwiązywania konfliktów pracowniczych,
  • Tworzy, inicjuje zmiany i uaktualniania przepisy i procedury wewnętrzne w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w GDDKiA (dot. m.in. naborów, szkoleń, ocen pracowniczych, wartościowania opisów stanowisk pracy,
  • Koordynuje i monitoruje proces aktualizacji opisów stanowisk pracy pracowników w tym finansowanych z budżetu, współfinansowanych PT POIŚ oraz rezerwy celowej przeznaczonej na realizację programów budowy dróg, weryfikuje je pod względem merytorycznym i formalnym. Prowadzi elektroniczną bazę opisów stanowisk pracy, w razie potrzeby dostarcza opisy organom kontrolującym,
  • Współuczestniczy w badaniu kompetencji kierowniczych pracowników zatrudnianych na stanowiskach zarządczych w GDDKiA.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
  • wiedza z obszaru rekrutacji i selekcji pracowników,
  • znajomość uregulowań prawnych dot. sporządzania i funkcjonowania opisu stanowiska pracy,
  • wiedza z zakresu procesu szkoleniowego,
  • umiejętność interpretacji wytycznych i przepisów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole oraz sprawnego komunikowania się w mowie i piśmie,
  • Kompetencje: - wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; - rzetelność; - organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; - współpraca; - komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe Preferowane kierunki: psychologia
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie: rekrutacji, realizacji polityki związanej z podnoszeniem kwalifikacji pracowników, badanem kompetencji pracowniczych, prowadzenia mediacji pracowniczych
  • przeszkolenie z zakresu AC/DC, z zakresu mediacji
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość psychologicznych narzędzi do badania kompetencji pracowniczych
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:
-stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy,
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-trzynaste wynagrodzenie
-ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
-skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
-pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
-karty sportowe
-dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym
-możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych
-podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem
-większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie
-praca w siedzibie urzędu,
-praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-praca w pokoju wieloosobowym
-pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
-praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- analiza formalna aplikacji
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych
calendar icon

Aplikuj

do 14 kwietnia 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 96173"
na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym BOA WZL 2)
lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 375 86 18
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
    1),dalej zwanego „RODO” informuję, że:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;
    3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawą Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, tj. udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty
    prawne;
    4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych np. usługi z zakresu IT;
    5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;
    6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata;
    7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia
    przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody
    i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane
    akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
    9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
    zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
    10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Generalnej Dyrekcji dróg Krajowych i Autostrad: Inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Karolina Madrak

Komórka organizacyjna: BOA-WKS

Wprowadzono: 04.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×