Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
60-763 Poznań ul. Siemiradzkiego 5a
print as PDF
Ogłoszenie nr 88818 / 04.12.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Departamencie Strategii i Studiów / Zespole Programowania Drogowego
#administracja publiczna #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje państwowe, wspólnotowe i sektorowe dokumenty strategiczne i identyfikuje cele stawiane sieci drogowej, uczestniczy w opracowaniu wskaźników efektywności sieci dróg krajowych oraz monitoruje i analizuje dane makroekonomiczne jednostek terytorialnych w Polsce i krajów europejskich, wykorzystywanych do planowania i programowania drogowego
  • Analizuje i przetwarza różnego rodzaju dane o sieci drogowej w celu określenia potrzeb rzeczowych z zakresu budowy, przebudowy i remontów dróg. Prowadzi korespondencję w tych sprawach z innymi komórkami GDDKiA oraz z petentami zewnętrznymi, w tym władzami samorządowymi, instytucjami i osobami prywatnymi
  • Współtworzy analizy dotyczące rozwoju i efektywnego zarządzania siecią dróg krajowych
  • Uczestniczy w przygotowaniu propozycji planów i programów rozwoju sieci drogowej oraz efektywnego zarządzania siecią dróg krajowych ze szczególnym uwzględnieniem zidentyfikowanych potrzeb rzeczowych dotyczących zadań inwestycyjnych budowy i rozbudowy dróg krajowych, a także zadań z zakresu remontów dróg
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi w celu pozyskania i właściwej interpretacji danych o ruchu, stanie technicznym dróg i obiektów inżynierskich, stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • Współpracuje z innymi komórkami GDDKiA, w tym z właściwymi w sprawach petycji oraz zapytań i interpelacji poselskich, przygotowuje wkład merytoryczny do udzielenia odpowiedzi w sprawach z zakresu obwodnic, przebudów i remontów
  • Opiniuje dokumentacje planistyczne, przetargowe i projektowe w celu zapewnienia zgodności dokumentacji inwestycyjnych, w tym realizowanych w ramach rządowych programów budowy dróg krajowych, z potrzebami strategicznymi i programowymi GDDKiA. Opiniuje projekty Programów Inwestycji oraz Programów Funkcjonalno-Użytkowych oraz uczestniczy w posiedzeniach Rad Technicznych, Zespołów Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych i Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe (inżynier/licencjat) o specjalności drogowej, transportowej, zagospodarowania przestrzennego, zarządzania lub ekonomiczne,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze przetwarzania danych lub planowania zadań lub wykonywania analiz technicznych lub ekonomicznych lub analiz GIS,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym – A2,
  • Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Excel) w stopniu średniozaawansowanym;
  • Znajomość ustawy o drogach publicznych oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych dla dróg publicznych;
  • Podstawowa znajomość zagadnień dotyczących procesu inwestycyjnego dla dróg publicznych;
  • Podstawowa znajomość parametrów ruchu drogowego;
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca,komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie o specjalności drogowej, transportowej, zagospodarowania przestrzennego, zarządzania lub ekonomicznej,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w obszarze drogownictwa, transportu, zagospodarowania przestrzennego.
  • prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym – B1,
  • Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Excel) w stopniu zaawansowanym,
  • Umiejętność korzystania z narzędzi i oprogramowania GIS,
  • Umiejętność obsługi baz danych (MS Access, SQL) i Platform Analitycznych typu BI,
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

Ø  stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

Ø  dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

Ø  trzynaste wynagrodzenie,

Ø  ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,

Ø  skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),

Ø  pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,

Ø  dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,

Ø  możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

•       krajowe lub zagraniczne delegacje służbowe

•       stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,

•       podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,

•       większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,

•       praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,

•       praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

•       praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

•       praca w pokoju wieloosobowym,

•       praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

•       analiza formalna dokumentów,

•       możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy,

•       rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
calendar icon

Aplikuj

do 20 grudnia 2021

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
00-874 Warszawa, ul Wronia 53 (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DSS 4)
lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 375 86 18
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.12.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwanego „RODO” informuję, że:

     

    1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail: kancelaria@gddkia.gov.pl, zwany dalej „Administratorem danych”;

     

    2)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

     

    3)   podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikający z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)  w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

     

    4)   administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;

     

    5)   zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

     

    6)   podanie danych osobowych jest wymagane w zakresie w jakim przewidują to przywołane w pkt 3 przepisy prawa; niepodanie tych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata z przyczyn formalnych;

     

    7)   posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;

     

    8)   Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

     

    9)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz.217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);

     

    10) z Inspektorem Ochrony Danych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad można kontaktować się pisząc na adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 04.12.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×