Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 87866 / 18.11.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: obsługi administracyjnej w Wydziale Administracyjnym, Biuro Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Współpracuje ze służbami ochrony obiektu w ramach świadczonej usługi ochrony osób i mienia w celu zapewnienia dostępu do pomieszczeń i ochrony pracowników osób i mienia ULC.
  • Realizuje zakupy bieżące, między innymi art. biurowe, materiały eksploatacyjne, wyposażenie i art. spożywcze.
  • Administruje uprawnieniami dostępowymi do pomieszczeń, identyfikatorami osobowymi oraz kartami kontroli dostępu.
  • Aktualizuje książką telefoniczną Urzędu dostępną na stronie intranetowej Urzędu.
  • Kontroluje i organizuje sprawy administracyjne związane z najmem pomieszczeń, sprzątaniem i zapewnieniem łączności telefonicznej.
  • Monitoruje i obsługuje sprawy związane z obsługą telefonii komórkowej i stacjonarnej użytkowanej w Urzędzie, delegaturach i jednostkach terenowych Urzędu, w tym dokonuje podłączeń telefonicznych.
  • Aktualizuje wykaz wyposażenia pracowników Urzędu w telefony komórkowe oraz monitoruje i sporządza cykliczne raporty w tym zakresie.
  • Wspiera Kierownictwo w zakresie transportu gości Urzędu i pracowników.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze obsługi administracyjnej
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Ogólna znajomość przepisów z zakresu: zamówień publicznych, finansów publicznych, Ustawy Prawo telekomunikacyjne
  • Dobra praktyczna znajomość obsługi telefonów stacjonarnych i komórkowych posiadających różne systemy operacyjne.
  • Wiedza dot. nowych technologii telekomunikacyjnych oraz umiejętność wykorzystania jej w praktyce
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta / interesanta (umiejętności interpersonalne), myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Umiejętność przełączania numerów w szafach krosowniczych.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • nagrody uznaniowe
  • elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 30 listopada 2021

na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
"oferta pracy: BDG-GA/3a-71/2021"

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej)

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Ewelina Adamczyk

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 18.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×