Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa ul. Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 86382 / 21.10.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: nadzoru finansowego w Wydziale Nadzoru Finansowego, Departament Rynku Transportu Lotniczego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Bierze udział w procesie koncesjonowania, wydawania zezwoleń, sprawowania nadzoru bieżącego (monitorowanie oraz analizowanie sytuacji finansowej) nad posiadaczami koncesji lub zezwoleń poprzez analizowanie dokumentów finansowych i przygotowywanie opinii na temat sytuacji finansowej podmiotów rynku lotniczego, jak również poprzez prowadzenie kontroli w podmiotach oraz przygotowywanie rekomendacji w tym zakresie w celu zapewnienia zgodności ich działania z przepisami prawa oraz ograniczenia ryzyka zakłóceń w ciągłości świadczenia usług.
  • Prowadzi postępowania administracyjnego w sprawach zatwierdzenia biegłego rewidenta uprawnionego do badania sprawozdań finansowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi naziemnej w portach lotniczych, w tym prowadzenie korespondencji z podmiotam, weryfikowanie spełnianie wymogów prawa oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych Prezesa Urzędu w tych sprawach;
  • Prowadzi bazy danych finansowych polskich przewoźników lotniczych, zarządzających lotniskami oraz agentów obsługi naziemnej w zakresie danych finansowych oraz przygotowywanie analizy finansowej rynku transportu lotniczego, w celu dostarczenia informacji dla kierownictwa Urzędu;
  • Prowadzi sprawy związane ze sporządzaniem listy przewoźników lotniczych uprawnionych do korzystania ze stawki VAT 0%, w tym prowadzenie korespondencji z przewoźnikami, weryfikowanie spełnienia kryteriów uprawniających, przygotowywanie list do publikacji oraz prowadzenie współpracy z Ministerstwem Finansów w celu zapewnienia właściwego stosowania przepisów dotyczących podatku VAT w transporcie lotniczym;
  • Zbiera i analizuje informacje dotyczących polityki państw UE i państw trzecich oraz dokumentów organizacji międzynarodowych i zrzeszeń w zakresie zagadnień ekonomiczno-finansowych związanych z rynkiem transportu lotniczego oraz rekomendowanie działań zmierzających do optymalizacji regulacji i rozwoju rynku transportu lotniczego w Polsce;
  • Uczestniczy w opiniowaniu projektów aktów prawnych wpływających na sytuację finansową podmiotów rynku transportu lotniczego, w tym przygotowywanie wkładów do instrukcji i stanowiska RP lub ULC na posiedzenia i branie udziału w wypracowywaniu rozwiązań na poziomie wspólnotowym oraz reprezentowanie ULC lub RP w grupach roboczych Rady UE, w celu zapewnienia przejrzystej, efektywnej i dostosowanej do potrzeb regulacji;
  • Uczestniczy w przygotowywaniu projektów aktów prawnych oraz nowelizacji istniejących aktów prawnych regulujących kwestie związane z zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w tym uczestniczenie w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych, w celu pełnienia funkcji władzy lotniczej jako regulatora rynku.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub bankowość lub ekonometria lub studia podyplomowe na kierunku: ekonomia lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub bankowość i ekonometria
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze związanym z zagadnieniami finansowo-ekonomicznymi lub w lotnictwie cywilnym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Znajomość analizy finansowej
  • Dobra znajomość finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości
  • Dobra znajomość prawa lotniczego w zakresie rynku transportu lotniczego, w szczególności w zakresie nadzoru finansowego
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Ogólna wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie
  • Wiedza o polskiej i europejskiej gospodarce
  • Znajomość zagadnień związanych z pomocą publiczną w tym funduszami pomocowymi UE
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodu, orientacja na klienta/interesanta, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w lotnictwie cywilnym
  • Znajomość zagadnień związanych z polską i europejską gospodarką i procesów decyzyjnych w Unii Europejskiej
  • Znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości
  • Przeszkolenie w zakresie technik audytowania
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie lub kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu technik audytowania
calendar icon

Aplikuj

do 4 listopada 2021

na adres:
mailowo wysyłając skany dokumentów na adres: rekrutacja@ulc.gov.pl, wpisując w temacie: "oferta pracy LER-3/3b-63/2021"
lub w formie papierowej na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym: "oferta pracy LER-3/3b-63/2021"

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Karolina Kot

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 21.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×