specjalista
Do spraw: organizacyjno-medialnych w Wydziale Prezydialnym w Gabinecie Szefa Urzęduz niepełnosprawnościami
określony (np. projektu)
Wspólna 2/4
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie/ nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu znajomości komputerowych programów graficznych
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia związanego z pisaniem i publikowaniem tekstów (np. kserokopie artykułów własnego autorstwa, wydruki treści prowadzonego przez siebie bloga itp.)
Aplikuj
do 21 września 2021
ul. Wspólna 2/4
00 - 926 Warszawa
Z dopiskiem "specjalista ds. organizacyjno-medialnych”
- Dokumenty należy złożyć do: 21.09.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu