specjalista
Do spraw: realizacji zadań w zakresie orzekania i legislacji w Samodzielnym Stanowisku Pracy do Spraw Orzekania i Legislacji w zakresie Świadczeń Rodzinnych i Bezskładkowych Świadczeń Opiekuńczych w Departamencie Koordynacji Systemów Zabezpieczania Społecznegona czas zastępstwa
ul. Nowogrodzka 1/3/5
2021 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 19 lipca 2021
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
Aplikację można złożyć:
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
• przez internet za pomocą ePUAP
W liście motywacyjnym i na kopercie proszę umieścić dopisek: DSZ-5
- Dokumenty należy złożyć do: 19.07.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu