Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40
print as PDF
Ogłoszenie nr 80622 / 01.07.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Wydział Budżetu i Rachunkowości
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • sporządza sprawozdania finansowe i budżetowe, w tym państwowego funduszu celowego - Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej,
  • przygotowuje dokumenty planistyczne jednostki oraz państwowego funduszu celowego – Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej,
  • dokonuje wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z właściwym planem finansowym, tj. planem finansowym jednostki budżetowej, planem finansowym Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej,
  • księguje i dekretuje dokumenty księgowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • kontroluje dokumenty finansowe pod względem formalno – rachunkowym,
  • wykonuje dyspozycję środkami pieniężnymi,
  • prowadzi księgi rachunkowe i dokumentację księgową zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzi rachunkowość budżetową i pozabudżetową oraz projektów współfinansowanych ze źródeł zagranicznych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (księgowość budżetowa)
  • znajomość programu Płatnik, systemu Trezor, systemów bankowości elektronicznej NBP,
  • znajomość przepisów: z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Rozporządzenia RM w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra umiejętność korzystania z oprogramowania MS Office – w tym programu Excel i Word, umiejętność obsługi oprogramowania finansowo księgowego, płacowego oraz do analitycznej ewidencji środków trwałych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej
  • dobra organizacja pracy,
  • szkolenia w zakresie: prawa bilansowego, majątku trwałego - w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • terminowość i rzetelność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • samodzielność,
  • rzetelność i sumienność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność.
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- praca w budynku przy ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa,

- miejsce pracy: II piętro,

- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwane. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających przebyte szkolenia
calendar icon

Aplikuj

do 11 lipca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 80622"
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
ul. Domaniewska 40
02-672 Warszawa


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (22) 55 95 221

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.07.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
    o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że: Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej, w Warszawie, ul. Domaniewska 40 tel./fax. 022 55 95 107/108 mail: sekretariatkw@mazowsze.straz.pl. Dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl. Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem: w służbie cywilnej lub na stanowisku cywilnym lub pełnieniem służby w PSP, w zależności od formy zatrudnienia, w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie wskazanym w przepisach prawa,
    a w zakresie danych osobowych, które dostarczone zostałyby do Administratora przez Panią/a dodatkowo, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Przetwarzanie prowadzone jest także w oparciu o inne przepisy prawa,
    w szczególności o ustawę o Państwowej Straży Pożarnej, ustawę o służbie cywilnej, Kodeks Pacy
    - w zależności od formy zatrudnienia. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych przewidziane
    w przepisach prawa, chyba, że zostały dostarczone do niego przez Panią/a dobrowolnie. Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Pana/i lub od innych podmiotów w drodze udostępnienia, jeżeli przepis prawa tak stanowi. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji. Administrator przetwarza dane osobowe także w ramach współadministrowania podczas przetwarzania danych osobowych. Zasadnicza treść uzgodnień współadministratorów publikowana jest na ich stronach internetowych i umieszczona w siedzibie Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: dla osób zatrudnionych przed 1 stycznia 2019 r. - 50 lat od ustania zatrudnienia, dla osób zatrudnionych od 1 stycznia 2019 r. - 10 lat od ustania zatrudnienia, chyba,
    że przepis prawa będzie stanowił inaczej. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
    na przetwarzanie tych danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie zgody, bez wpływu jednak
    na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan,
    że przetwarzanie narusza przepisy RODO. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie dodatkowym dobrowolne. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych wymaganych przepisami prawa może skutkować brakiem możliwości realizacji obowiązków prawnych pracodawcy, co może doprowadzić
    do rozwiązania umowy zatrudnienia włącznie lub wydalenia ze służby, w zależności od formy zatrudnienia. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Udostępnił: Arletta Bryk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 01.07.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×