Biuro - zdjęcie 2
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
02-617 Warszawa ul.Malczewskiego 3/5/7
print as PDF
Ogłoszenie nr 79627 / 15.06.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: do spraw mieszkaniowych w Zespole Wspomagającym Wydziału Ogólnego KRP Warszawa II
#administracja publiczna #mieszkalnictwo

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • obsługa sysytemu informatycznego "MIESZK"
  • prowadzenie i aktualizacja kartoteki mieszkaniowej
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu ustalenia uprawnień do równoważnika pieniężnego za brak/remont lokalu mieszkalnego
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu ustalenia nienależnie pobranego równoważnika pieniężnego za brak/remont lokalu mieszkalnego oraz prowadzenie postępowań w tym zakresie
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach przydziału i opróżniania lokali mieszkalnych
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu przyznania/odmowy pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego
  • przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków o przydział/przekazanie zajmowanego lokalu mieszkalnego
  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach o eksmisję oraz przeprowadzanie eksmisji z lokalu mieszkalnego zajmowanego bez tytułu prawnego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o Policji z dn. 6.04.1990 r. (Dz. U. z 2020 r. poz.360 ze zm.) w zakresie mieszkań funkcjonariuszy Policji (rozdział 8)
  • znajomość pracy na komputerze i aplikacji komputerowych
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność organizacji pracy wlasnej,
  • łatwość komunikacji
  • samodzielność w wykonywaniu obowiązkow
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na postępowanie sprawdzające
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze gospodarki mieszkaniowej w resorcie spraw wewnętrznych
  • przeszkolenie z zakresu gospodarki mieszkaniowej funkcjonariuszy Policji
  • znajomość ustawy z dn. 17.06.1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1427 ze zm.)
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

-praca w siedzibie urzędu, 

- w razie potrzeby praca w terenie

-kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami,

- naturalne oświetlenie,

-praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,

-brak podjazdów wewnątrz budynku,

-budynek ogólnie nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak odpowiedniej szerokości drzwi, odpowiednio dostosowanych toalet

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Wynagrodzenie - 3706,30 wg mnożnika 1,8240 kwoty bazowej. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Rejonowej Policji Warszawa II może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Rejonowego Policji Warszawa II ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważność poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.  Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji na stronie www.mokotow.policja.waw.pl - zakładka aktualności. 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U Nr 182 poz 1228 )
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 25 czerwca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 79627"
na adres:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
02-617 Warszawa, ul.Malczewskiego 3/5/7
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 72 392 43
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.06.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Rejonowy Policji Warszawa II ul. Malczewskiego 3/5/7, 02-617 Warszawa
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu: 47 72 392 41 , adres e-mail: iod.krp2@ksp.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Rejonowa Policji Warszawa II
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Rejonowy Policji Warszawa II

Jednostka organizacyjna: Komenda Rejonowa Policji Warszawa II

Udostępnił: Magdalena Bejgier

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 15.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×