Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
00-928 Warszawa Chałubińskiego 4/6
print as PDF
Ogłoszenie nr 75900 / 18.03.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: socjalnych w Biurze Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi zakładową działalność socjalną dla osób uprawnionych: - realizuje wnioski o dopłaty/częściową refundację do różnych form wypoczynku, m.in. „wczasy pod gruszą”, częściowa refundacja udokumentowanych kosztów zorganizowanego wypoczynku członka rodziny, - realizuje wnioski o częściową refundację udziału w zajęciach sportowo-rekreacyjnych, wydarzeniach kulturalnych, sportowych, - realizuje dopłaty do kart abonamentowych na usługi sportowo-rekreacyjne w ramach umowy z podmiotem, z którym Ministerstwo zawarło umowę w tym zakresie, - realizuje wnioski o przyznanie pożyczki na cele mieszkaniowe, - realizuje wnioski o przyznanie pozostałych świadczeń wynikających z regulaminu ZFŚS, - przyjmuje i sprawdza kompletności wniosków o przyznanie zapomóg losowych, - przygotowuje listy w zakresie wypłat poszczególnych świadczeń;
  • Współuczestniczy w prowadzeniu spraw wynikających ze stosunku pracy, w zakresie ustawowego upoważnienia Ministra, wobec organów podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych i osób zastępujących te organy oraz wobec osób zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych, a w szczególności w zakresie spraw dotyczących: - sporządzania wniosków do Prezesa Rady Ministrów o powołanie lub odwołanie organów podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych, - nawiązania / rozwiązania stosunku pracy, - ustalenia / zmiany wynagrodzenia, - przyznania świadczenia dodatkowego, - przyznania nagrody, - zawarcia Umowy o zakazie konkurencji, - powołania / odwołania członków Rad Naukowych instytutów badawczych resortu;
  • Monitoruje na bieżąco stan wykorzystania środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych z uwzględnieniem podziału środków wynikającego z Planu rzeczowo-finansowego ZFŚS;
  • Koordynuje prace sekretariatów członków Kierownictwa Ministerstwa, w tym: - organizuje zastępstwa na czas trwania urlopów wypoczynkowych, szkoleń, zwolnień lekarskich a także innych nieobecności; - prowadzi harmonogramy dla pracowników sekretariatów członków Kierownictwa; - rozlicza godziny nadliczbowe pracowników sekretariatów członków Kierownictwa;
  • Współuczestniczy w opiniowaniu projektów dokumentów rządowych oraz dokonywaniu ocen i analiz niezbędnych do przygotowywania stanowisk w zakresie spraw załatwianych w Ministerstwie lub rozpatrywanych przez inne organy;
  • Opracowuje Regulamin ZFŚS, dokonuje corocznego odpisu podstawowego, z którego tworzony jest fundusz socjalny oraz przygotowuje na jego podstawie Plan rzeczowo-finansowy ZFŚS na dany rok kalendarzowy;
  • Współuczestniczy w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości ZFŚS, tj. przeprowadza rozeznanie rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia, sporządza projekt umowy;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia spraw pracowniczych
  • Znajomość przepisów prawnych regulujących zakres spraw realizowanych na danym stanowisku, tj. ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych i aktów wykonawczych
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy

• dogodną lokalizację

• elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 10.00

• pracę zdalną

• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych

• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach

• możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP

• wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem

• udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic

• preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:

• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)

• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością

• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością

• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością

• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:

• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

• UMOWA O PRACĘ NA CZAS ZASTĘPSTWA

 

Dodatkowe informacje

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
•     weryfikacja formalna nadesłanych ofert

•     możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej

•     rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez Skype lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie)

Misterstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.

Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów/kandydatki, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:

•     https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych

Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 28 marca 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Infrastruktury ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BDG- 47/21”, należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 - 16:00

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 522 59 01 lub 22 630 18 24
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul.Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e­mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Biernat

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 18.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×