Warszawa - panorama
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 74276 / 09.02.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Wydziale Wsparcia i Rozwoju Spółek Skarbu Państwa w Departamencie Funduszy Europejskich i Instrumentów Rozwojowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje możliwości uzyskiwania wsparcia ze środków funduszy europejskich, programów zarządzanych przez Komisję Europejską, Instrumentu „Łącząc Europę CEF” przez poszczególne spółki Skarbu Państwa ze wszystkich sektorów gospodarki pod kątem możliwości uzyskania przez nie dofinansowania w perspektywie finansowej 2014-2020 oraz przygotowania portfela projektów pod okres programowania 2021-2027
  • Monitoruje harmonogramy bieżących i przyszłych konkursów pod kątem możliwości złożenia w nich wniosków przez spółki Skarbu Państwa
  • Współpracuje z zarządami spółek Skarbu Państwa w celu wsparcia procesu pozyskiwania zewnętrznych środków inwestycyjnych w ramach polityki spójności oraz środków zarządzanych bezpośrednio przez Komisję Europejską
  • Doradza w zakresie ostatecznego kształtu projektu spełniającego wymogi określone przez poszczególne instytucje zarządzające programami europejskimi
  • Weryfikuje i opiniuje kryteria wyboru projektów oraz same projekty, których beneficjentami lub potencjalnymi beneficjentami mogą być spółki Skarbu Państwa
  • Monitoruje realizację projektów
  • Podejmuje działania w celu utworzenia i utrzymania partnerstw krajowych i międzynarodowych na potrzeby pozyskiwania finansowania ze środków polityki spójności i źródeł bezpośrednio zarządzanych przez KE
  • Prowadzi sprawy związane z przygotowywaniem propozycji zapisów stanowiska Polski w zakresie kompetencji Ministra na posiedzenia Rady UE, Komitetu Stałych Przedstawicieli (COREPER) i grup roboczych Rady UE oraz monitoruje realizację zobowiązań wynikających dla resortu z tych posiedzeń
  • Podejmuje działania na rzecz wypracowania projektów stanowisk RP do projektów aktów prawnych i dokumentów pozalegislacyjnych UE pozostających w kompetencji Ministra
  • Uczestniczy w opiniowaniu kryteriów wyboru projektów, w których potencjalnymi beneficjentami mogą być spółki Skarbu Państwa
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy związanej z funduszami europejskimi, programami UE lub w administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość dokumentów programowych poszczególnych programów operacyjnych na lata 2014-2020 ze szczególnym uwzględnieniem POIŚ 2014-2020 oraz POIR 2014-2020
  • Znajomość obowiązujących wytycznych ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego, w szczególności dotyczących kwalifikowalności wydatków oraz trybu wyboru projektów
  • Znajomość programów Komisji Europejskiej
  • Umiejętność wyszukiwania i analizy danych z różnych źródeł
  • Umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office, Internet
  • Umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność organizowania pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w administracji
  • Studia podyplomowe z zakresu: zarządzania projektami UE lub zarządzania projektami inwestycyjnymi, ekonomii, stosunków międzynarodowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C2 i/lub innego języka roboczego UE na poziomie B2
  • Znajomość zagadnień z zakresu procesu inwestycyjnego
  • Znajomość zagadnień z analizy finansowej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca biurowa przy komputerze.
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: III p.,
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,  niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami
  • Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.
  • Kandydaci/kandydatki, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub nostryfikacji dyplomu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Kopia dyplomu ukończenia studiów podyplomowych z zakresu: zarządzania projektami UE lub zarządzania projektami inwestycyjnymi, ekonomii, stosunków międzynarodowych
  • Kopia dokumentu poświadczającego znajomość języka angielskiego na poziomie C2 i/lub innego języka roboczego UE na poziomie B2
calendar icon

Aplikuj

do 19 lutego 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 74276"
na adres:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
Ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „DFE-1”

Aplikacje można również przesyłać przez ePUAP lub składać osobiście w kancelarii MAP: Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 695-88-51
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, iż:

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą w Warszawie
      (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6;
    • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się Inspektorem Ochrony Danych: iodo@me.gov.pl;
    • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu zatrudnienia.
    • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, oraz ustawy z dnia 26 czerwca 2016 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2020 r. poz. 265 i 285), a także w zakresie przekraczającym art. 22ˡ Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, RODO.
    • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3;
    • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów;
    • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
    • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązującego
      w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, a w przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy.
    • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przenoszenia danych;
    • Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;
    • Przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej lub sytuacji, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy;
    • Kandydowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże może okazać się, że bez ich podania nie będzie możliwości podpisania porozumienia;
    • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu).

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Beata Kokosza-Domżalska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 09.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×