specjalista
Do spraw: realizacji zadań w zakresie orzekania i legislacji w Samodzielnym Stanowisku Pracy do Spraw Orzekania i Legislacji i Bezskładkowych Świadczeń Opiekuńczych w Departamencie Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznegona czas zastępstwa
ul. Nowogrodzka 1/3/5
2021 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 18 lutego 2021
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: DSZ-2
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRiPS)
- Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu