Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 73591 / 26.01.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: wynagrodzeń w Wydziale Wynagrodzeń w Biurze Administracyjnym
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza listy płac dla pracowników korpusu służby cywilnej miesięczne i dodatkowe, finansowane ze środków Ministerstwa Zdrowia oraz ze środków funduszy zagranicznych (POPT, POIiŚ, POWER, NMF III, POPC, projekty POWER), po uprzednim sprawdzeniu zgodności przekazanych dokumentów z danymi wprowadzonymi w programie kadrowo-płacowym. Prowadzi kartoteki płacowe dla każdego pracownika. Wprowadza potrącenia do systemu kadrowo-płacowego, sprawdza te kwoty oraz należne składki i zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych na sporządzonych listach płac. Tworzy zestawienia płacowe na podstawie wypłaconych list płac.
  • Ustala uprawnienia do zasiłków z ubezpieczenia społecznego, ustala podstawy zasiłkowe, stawki oraz nalicza właściwe zasiłki na listach płac. Prowadzi kartoteki zasiłkowe dla każdego pracownika, zgodnie z wymogami ZUS.
  • Nalicza zaliczki na podatek dochodowy od dopłat socjalnych dla pracowników zgodnie z decyzją Komisji Socjalnej. Nalicza zaliczki na podatek dochodowy od wypłaconych ryczałtów samochodowych. Uzgadnia kwoty zaliczek na podatek dochodowy od wszystkich miesięcznych wypłat w celu prawidłowego odprowadzenia na konto Urzędu Skarbowego. Sporządza deklaracje do Urzędu Skarbowego o przekazanych zaliczkach oraz przelewów.
  • Wystawia roczne informacje o dochodach i zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych dla pracowników po uprzednim uzgodnieniu z kartoteką wynagrodzeń danego pracownika oraz danymi osobowymi znajdującymi się w systemie kadrowo-płacowym. Wysyła informacje pracownikom oraz do Urzędów Skarbowych właściwych według miejsca zamieszkania. Kontroluje bazę adresową Urzędów Skarbowych i ich kompetencji terytorialnych.
  • Uzgadnia sporządzone zestawienia z należnymi potrąceniami od poszczególnych pracowników. Sporządza przelewy w systemie, na konta wierzycieli, po uprzedniej analizie korespondencji między wierzycielami a wydziałem wynagrodzeń (zmiany numerów rachunków bankowych wierzycieli, odstąpienie od egzekucji itp.) oraz uzgadnia z księgowością.
  • Zgłasza, wyrejestrowuje zleceniobiorców oraz członków ich rodzin. Sporządza deklaracje miesięczne oraz raporty ZUS z potrąconych i odprowadzonych składek społecznych i zdrowotnej, sporządza korekty deklaracji rozliczeniowych i raportów ZUS oraz rozlicza nadpłaty składek ZUS w programie ZUS – Płatnik, uzgadnia i sporządza korekty.
  • Rozlicza i odprowadza składki na PFRON, sporządza deklaracje.
  • Rozlicza należności z tytułu zawartych umów zlecenia/o dzieło finansowanych ze środków Ministerstwa Zdrowia oraz ze środków funduszy zagranicznych (POIiŚ, POWER, NMF III, POPC, projekty POWER), nalicza analizując i ustalając zasiłki i potrącenia. Sporządza przelewy w programie NBP oraz przekazuje na konto komorników zajęte wierzytelności. Prowadzi karty zasiłków i wynagrodzeń.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku
  • znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń społecznych,
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • znajomość przepisów dotyczących rozliczania wynagrodzeń członków korpusu służby cywilnej,
  • znajomość obsługi specjalistycznych programów komputerowych: QUORUM Kadry-Płace, Płatnik, NBP, TREZOR,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • systematyczność.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Telepraca
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

·         dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

·         możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,

·         możliwość doskonalenia zawodowego,

·         „trzynaste” wynagrodzenie,

·         pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),

·         możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,

·         projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,

·         dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

·         Wydział Wynagrodzeń w Biurze Administracyjnym mieści się Warszawie przy ul. Miodowej 15 na parterze; winda znajduje się w budynku „B”; budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w budynku „B” i „C” jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych;

·         praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca pod presją czasu.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże/ Praca i praktyki/ Materiały

 

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test lub/oraz rozmowa kwalifikacyjna online.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 5 lutego 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73591"
na adres:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Wynagrodzeń w Biurze Administracyjnym – poz. 335”.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 634 95 36
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.02.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    ·         Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    ·         Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    ·         Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.

    ·         Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.

    ·         Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

    ·         Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.

    ·         Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

    ·         Uprawnienia:

    -      prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,

    -      prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    ·         Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

    ·         Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Brunecka

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Biuro Administracyjne

Wprowadzono: 26.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×