Warszawa - panorama
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie
00-529 Warszawa ul. Wspólna 1/3
print as PDF
Ogłoszenie nr 72808 / 04.01.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: oceny i obsługi finansowej umów dotyczących finansowania projektów w ramach programów lub przedsięwzięć ustanawianych przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Wydział Obsługi Finansowej Subwencji, Dotacji i Wsparcia Humanistyki Departament Budżetu i Finansów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sprawdza pod względem finansowym i zabezpieczenia środków w planie finansowym poprawność dokumentów wpływających z departamentów merytorycznych m.in., fiszek, projektów decyzji, umów i aneksów, w tym zwłaszcza w zakresie programu „Doktorat wdrożeniowy” w celu zapewnienia prawidłowego sporządzenia dokumentów.
  • Analizuje dane z dokumentów dotyczących finansowania programu Ministra „Doktorat wdrożeniowy” oraz nagród Ministra za znaczące osiągnięcia, wprowadza je do systemu obsługi finansowej, weryfikuje wprowadzone dane, jak również kompletuje dokumenty, w celu zapewnienia kompletności i aktualizacji gromadzonej dokumentacji, w celu prawidłowego przekazania środków finansowych jednostkom oraz generowania zestawień finansowych w tym zakresie.
  • Sporządza polecenia przelewów środków finansowych na realizację zadań, wykorzystując w tym celu system bankowości elektronicznej NBP, Quorum oraz system służący do obsługi finansowej zadań, ocenia ich poprawność, w celu prawidłowego przekazywania środków finansowych beneficjentom.
  • Analizuje realizację budżetu w obszarze finansowania programów Ministra, sporządza comiesięczne zestawienia dotyczące zaangażowania środków oraz wykonania planu i przekazuje do Wydziału Księgowo-Finansowego - w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych, zagwarantowania prawidłowego wykonania decyzji Ministra.
  • Weryfikuje poprawność dokumentów w sprawie windykacji należności oraz poprawność wysokości zwracanych środków finansowych wraz z odsetkami w zakresie programów oraz sporządza comiesięczne zestawienia w tym zakresie w celu przedłożenia Wydziałowi Księgowości Dochodów, Wynagrodzeń Bezosobowych i Polskiej Akademii Nauk.
  • Współpracuje w przygotowaniu propozycji modyfikacji przepisów, procedur, opiniowaniu aktów prawnych, współpracuje w tworzeniu zasad i sposobu realizacji zadań w zakresie działania Wydziału w celu wypracowania koniecznych, prawidłowych zmian przepisów.
  • Sporządza informacje i zestawienia tabelaryczne prezentujące dane finansowe w zakresie programów Ministra w celu przedstawienia aktualnych informacji o wydatkach w związku z wystąpieniami kierowanymi do departamentu przez podmioty zewnętrzne oraz członków Kierownictwa Ministerstwa i inne departamenty (m.in. do przygotowywania odpowiedzi na wystąpienia kierowane do ministerstwa, w tym w trybie udostępniania informacji publicznej, do wykorzystania m.in. w pracach nad sporządzaniem sprawozdań) oraz przygotowuje odpowiedzi na zapytania kierowane do Wydziału i opinie, w tym w zakresie protokołów kontroli realizacji zadań.
  • Współpracuje w sporządzaniu rocznych sprawozdań z realizacji budżetu w zakresie finansowania zadań objętych właściwością Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych
  • wiedza z zakresu finansów publicznych, znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce wraz z aktami wykonawczymi
  • rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, samodzielność i inicjatywa, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi finansowej umów o realizację zadań finansowanych ze środków budżetowych
  • umiejętność obsługi programu NBE
Co oferujemy

·         Ruchomy czas pracy

·         Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)

·         Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

·         Stołówka pracownicza

·         Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych

·         Dopłata do biletów na imprezy kulturalne

·         Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

·         Miejsce parkingowe na terenie urzędu

·         Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

·         Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

·         Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

·         Możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)

·         Wsparcie na etapie wdrażania do pracy

Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość poruszania się po budynku: windy i drzwi odpowiedniej szerokości, toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość technicznego dostosowania stanowiska pracy (pokój, meble biurowe) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Dodatkowe informacje

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP MNISW w zakładce: Praca w MNISW: http://www.bip.nauka.gov.pl/praca-w-ministerstwie/

Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzimy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. Oferta spełnia wymagania formalne jeżeli została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu i zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz wymagane oświadczenia (prawidłowo wypełnione i własnoręcznie podpisane).

Kandydat, którego oferta nie spełnia wymagań formalnych nie może zostać zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru dlatego prosimy o staranne i rzetelne złożenie aplikacji.

Kandydat, który złożył oświadczenie o posiadanym doświadczeniu zawodowym/stażu pracy, w przypadku wyłonienia w toku naboru, zostanie zobowiązany do  dostarczenia dokumentacji jednoznacznie potwierdzającej okres oraz obszar niezbędnego doświadczenia zawodowego, wskazanego w ogłoszeniu o naborze.

Dokumenty wymienione w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie są obowiązkowe, ale stanowią potwierdzenie spełniania wymagań dodatkowych.

Kandydaci aplikujący na ogłoszenia, które zawierają wymóg znajomości języka obcego, są zobowiązani do zawarcia w oświadczeniu informacji dotyczących poziomu znajomości języka. Dla ułatwienia można skorzystać z opisu poziomów biegłości językowej wg skali przyjętej przez Radę Europy -  Pliki do pobrania http://www.bip.nauka.gov.pl/ogloszenia-praca/wymagane-dokumenty-i-oswiadczenia.html

 

W przypadku kandydatów, którzy uzyskali wykształcenie wyższe w uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.

 

W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski dokonanego przez tłumacza przysięgłego.

Wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru, terminie i miejscu jego przeprowadzenia oraz metodach i technikach naboru stosowanych na tym etapie. Prosimy zatem o regularne sprawdzanie skrzynki e-mailowej w tym tzw. SPAMU.

W związku z zagrożeniem wywołanym przez SARS-CoV-2 (COVID-19), możliwe jest przeprowadzenie kolejnych etapów naboru w sposób zdalny (online) w ramach wideokonferencji. Aplikowanie na ww. stanowisko oznacza akceptację takiej formy selekcji kandydatów.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone komisyjnie.

Prosimy o przesyłanie aplikacji w sposób wskazany o ogłoszeniu (aplikacje wysyłane na adres e-mail pracownika wskazanego do kontraktu, innych pracowników lub IOD, nie będą rozpatrywane).

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- weryfikacja formalna

- rozmowa kwalifikacyjna (on-line)

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • DOKUMENTY potwierdzające 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych czyli: kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających pełen wymagany okres i wymagany obszar zatrudnienia (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje - w razie potrzeby uzupełnione opisami stanowisk czy zakresami czynności) LUB OŚWIADCZENIE o spełnianiu wymogu doświadczenia zawodowego – koniecznie ZGODNE ZE WZOREM zamieszczonym na stronie BIP MNISW w zakładce: Pliki do pobrania http://www.bip.nauka.gov.pl/ogloszenia-praca/wymagane-dokumenty-i-oswiadczenia.html
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentu potwierdzającego wykształcenie na kierunku ekonomia
  • kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi finansowej umów o realizację zadań finansowanych ze środków budżetowych
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
calendar icon

Aplikuj

do 14 stycznia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Biuro Dyrektora Generalnego
Hoża 20
00-529 Warszawa
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym "ogłoszenie - specjalista DBF/WFSD/4)”)

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP
(elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 50 17 168
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.01.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administrator danych i kontakt do niego:

    Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa sekretariat.bm@nauka.gov.pl tel. +48 22 529 27 18

    Kontakt do inspektora ochrony danych:

    Z inspektorem możesz się skontaktować w następujący sposób: • telefonicznie, dzwoniąc pod nr tel. +48 22 52 92 286, • mailowo, przesyłając informacje na adres iod@mnisw.gov.pl

    Cele przetwarzania danych:

    Wyłonienie kandydata do zatrudnienia oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.

    Informacje o odbiorcach danych:

    Wynik naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zawierający imię, nazwisko i miejsce zamieszkania osoby wyłonionej w toku postępowania rekrutacyjnego zostaje opublikowany w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

    Okres przechowywania danych:

    Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (w tym na stanowisko pracy w służbie cywilnej - z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    Uprawnienia:

    Masz prawo do:

    1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2) do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4) do usunięcia danych osobowych;

    – w zakresie określonym przepisami prawa.

    Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5) w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

    6) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

    2) art. 221Kodeksu pracy, art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,

    art. 1 ust. 2 pkt 2 i art. 3 b ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;

    Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

    Podanie danych osobowych innych niż szczególne kategorie danych osobowych, w zakresie szerszym, niż jest to wymagane przepisami prawa, zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.

    Podanie danych osobowych obejmujących szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, będzie wiązało się z koniecznością wyrażenia wyraźnej zgody na ich przetwarzanie, w formie oświadczenia.

    Inne informacje:

    Podane dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

     

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie

Udostępnił: Joanna Borkowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 04.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×