specjalista
Do spraw: analizy, projektowania, testowania i wdrażania e-usług w Wydziale Elektronizacji, Biuro Dyrektora Generalnegoz niepełnosprawnościami
Giełdowa 7/9
2021 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczanie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 18 stycznia 2021
Biuro Administracji
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „starszy specjalista - BDG/WE/5”.
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.
- Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu