Warszawa - panorama
Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
00-564 Warszawa Ul. Koszykowa 16
print as PDF
Ogłoszenie nr 71538 / 25.11.2020
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ewidencji cudzoziemców w Wydziale Archiwum i Ewidencji Cudzoziemców, Biuro Dyrektora Generalnego
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Misją UdSC jest tworzenie warunków dla bezpiecznej i profesjonalnie zarządzanej migracji. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Udostępnia uprawnionym podmiotom dane osobowe cudzoziemców zgromadzone w dokumentacji wytworzonej lub przetwarzanej w Urzędzie.
  • Udostępnia dane osobowe z krajowego zbioru rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców zgromadzone w systemie informatycznym o nazwie „Pobyt”.
  • Utrzymuje bieżące kontakty z przedstawicielami służb odpowiedzialnych za przestrzeganie prawa i porządku w Rzeczypospolitej Polskiej w sprawach pozostających we właściwości Urzędu.
  • Przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwum zakładowego w zakresie prowadzonych spraw.
  • Prowadzi postępowania w sprawach o udostepnienie informacji publicznej na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostepie do informacji publicznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o cudzoziemcach
  • Znajomość ustawy o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej "tajne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego według przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - B1
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Przeszkolenie z obsługi systemu informatycznego Pobyt.
  • Umiejętność obsługi programów do zarządzania dokumentacją (np. EZD).
Co oferujemy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw."13-stka"
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat
  • Ruchomy czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 10.00
  • Możliwość rozwoju zawodowego (m.in. dofinansowanie nauki języków obcych, studiów podyplomowych, szkolenia)
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • INFORMACJA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE - FORMULARZ DOSTĘPNY POD ADRESEM: https://www.bip.udsc.gov.pl/oswiadczenia-praca/informacja-osoby-ubiegajacej-sie-o-zatrudnienie
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej "tajne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego według przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopię dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z obsługi systemu informatycznego Pobyt.
calendar icon

Aplikuj

do 7 grudnia 2020

na adres:
Urząd do Spraw Cudzoziemców
ul. Taborowa 33, 02–699 Warszawa
z dopiskiem: „Specjalista w Wydziale Archiwum i Ewidencji Cudzoziemców BDG - Ogłoszenie Nr 71538 (zastępstwo)"

Dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kariera@udsc.gov.pl
(wymagane potwierdzenie przesłania oferty pod nr. tel. 22 60 150 76/ 175 61/ 175 62).
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 60-150-76
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.12.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie

Udostępnił: Bogna Jobda

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 25.11.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×