specjalista
Do spraw: obsługi kancelarii w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym w Biurze Dyrektora Generalnegona czas zastępstwa
z niepełnosprawnościami
Ul. Senatorska 12
2020 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjną
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia zaświadczenia (certyfikatu) potwierdzającego znajomość j. angielskiego na poziomie B1
Aplikuj
do 30 października 2020
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
z dopiskiem „Specjalista ds. obsługi kancelarii - nabór na zastępstwo"
- Dokumenty należy złożyć do: 30.10.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu