Biuro - zdjęcie 2
Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 159004 / 12.12.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: nadzoru finansowo-ekonomicznego ANS w Wydziale Ekonomiki ANS, w Departamencie Rynku Transportu Lotniczego
#administracja publiczna #transport lotniczy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
quote-up Działamy na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z ciągłym monitorowaniem, analizą oraz oceną stanu wdrożenia i realizacji planu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej, w tym prowadzi bieżący nadzór nad zmianami wynikającymi z ewentualnej rewizji planu.
  • Prowadzi sprawy związane z opiniowaniem planów i sprawozdań Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej oraz koordynuje przygotowania zbiorcze opinii do tych dokumentów.
  • Prowadzi sprawy związane z opłatami nawigacyjnymi w tym: prowadzi postępowania administracyjne, współpracuje z Komisją Europejską i EUROCONTROL w tym przekazuje właściwym podmiotom informacje i dokumentacje dotyczącą opłat nawigacyjnych oraz planów skuteczności działania, organizuje konsultacje z przedstawicielami użytkowników przestrzeni powietrznej w obszarze opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania, opiniuje rozliczenie refundowanych kosztów zwolnień z opłat nawigacyjnych.
  • Prowadzi w obszarze ekonomiczno-finansowym sprawy związane z ogłaszaniem sprawozdań rocznych instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w Dzienniku Urzędowym Urzędu.
  • Bierze uział w sprawach związanych ze współpracą z EUROCONTROL, Komisją Europejską oraz innymi podmiotami w sprawach związanych z systemem skuteczności działania, w tym bierze udział w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych i zespołów zadaniowych.
  • Bierze uział w sprawach z monitorowaniem zmian w przepisach prawa krajowego i międzynarodowego wpływających na działalność instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w ekonomiczno-finansowym aspekcie systemu skuteczności działania oraz uczestniczy w procesie opiniowania, przedstawiania propozycji i dokonywania uzgodnień.
  • Opracowuje w obszarze ekonomiczno-finansowym projekty regionalnego/krajowego planu skuteczności działania dla instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej.
  • Organizuje i wykonuje czynności kontrolne związane z certyfikacją i nadzorem w obszarze ekonomiczno-finansowym nad instytucjami żeglugi powietrznej, nadzoruje realizację wniosków pokontrolnych i programów naprawczych dotyczących stwierdzonych nieprawidłowości.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia lub lotnictwo lub zarządzanie lub prawo lub administracja lub finanse i rachunkowość lub ekonometria lub międzynarodowe stosunki gospodarcze lub logistyka lub transport lub wyższe i studia podyplomowe na kierunku ekonomia lub lotnictwo lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub prawo lub bankowość lub ekonometria
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w lotnictwie lub transporcie lub logistyce lub w obszarze związanym z zagadnieniami ekonomiczno-finansowymi
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość ustawy prawo lotnicze oraz aktów wykonawczych do niej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Znajomość programu MS Excel
  • Kompetencje behawioralne: myślenie analityczne, rzetelność, komunikacja, współpraca, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Studia podyplomowe z zakresu controllingu
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub analityki biznesowej lub zarzadzania operacyjnego.
  • Język angielski na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Znajomość zasad ekonometrii i statystyki
  • Znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów z zakresu żeglugi powietrznej, w tym: przepisy międzynarodowe EUROCONTROL i UE dot. opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania
  • Znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego z zakresu Działu II Postępowanie
Co oferujemy

Stabilna i ciekawa praca w prestiżowej instytucji państwowej
Zyskujesz pewność zatrudnienia i pracę, która daje satysfakcję, poczucie sensu oraz możliwość wpływu na ważne dla społeczeństwa obszary.

Dodatek za wysługę lat (do 20%)
Twoje doświadczenie jest realnie doceniane – im dłuższy masz staż pracy, tym wyższe masz wynagrodzenie.

Dodatkowe wynagrodzenie roczne („13-tka”)
Co roku otrzymujesz dodatkowy zastrzyk finansowy, który możesz przeznaczyć na dowolne cele – od oszczędności po przyjemności.

Nagrody uznaniowe
Twoje zaangażowanie i dobre wyniki są zauważane i dodatkowo wynagradzane.

Możliwość rozwoju zawodowego
Nie stoisz w miejscu – zdobywasz nowe kompetencje, uczestniczysz w szkoleniach i budujesz profesjonalną ścieżkę kariery.

Preferencyjne warunki grupowego ubezpieczenia na życie i pakietów medycznych
Dbasz o zdrowie i bezpieczeństwo swoje oraz swojej rodziny.

Atrakcyjny pakiet socjalny
Możesz liczyć na wsparcie finansowe m.in. na wypoczynek swój i dzieci, co realnie zmniejsza koszty życia.

Dofinansowanie kart MultiSport
Masz możliwość taniego i wygodnego dbania o swoją kondycję i dobre samopoczucie.

Elastyczny czas pracy (start między 7:00 a 9:00)
Dopasowujesz dzień pracy do swojego rytmu życia, obowiązków rodzinnych czy dojazdów, zyskując większy komfort i równowagę.

Możliwość pracy zdalnej
Zyskujesz elastyczność, gdy jej naprawdę potrzebujesz — możesz pracować z domu w wybranych sytuacjach, co ułatwia łączenie obowiązków zawodowych z prywatnymi i pomaga lepiej zarządzać czasem.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Deklaracja dostępności:
https://www.ulc.gov.pl/pl/deklaracja-dostepnosci

Warunki pracy
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).


Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • część pisemna (opcjonalnie)
  • rozmowa rekrutacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo komunikatywnym (A2) lub oświadczenie w tym zakresie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego ukończenia studiów podyplomowych z zakresu controllingu.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie zarządzania projektami lub analityki biznesowej lub zarządzania operacyjnego.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie.
calendar icon

Aplikuj

do 22 grudnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 159004"
na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

z dopiskiem na kopercie lub w temacie maila:
"Oferta pracy LER-7/4-100/2025"

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej), lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 520 74 05
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego z siedzibą w Warszawie (02-247) przy ul. Marcina Flisa 2.

    2. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy kancelaria@ulc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

    3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem, poprzez adres mailowy daneosobowe@ulc.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
    jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z art. 22 1 §1 i 2 ustawy z dnia 22.06.1974 r. – Kodeks Pracy, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

    4. Pani/Pana dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.

    5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów szczegółowych w związku z prowadzonym postępowaniem.

    6. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.

    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania.

    8. Przysługuje Pani/ Panu prawo do żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli dane osobowe nie są niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.

    9. W zakresie udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

    10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.

    11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    12. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa. Nie podanie ich może skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze oraz podpisania umowy o pracę.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Marta Oleksak

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 12.12.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×