Warszawa - panorama
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 147751 / 31.01.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: wymiany informacji podatkowych w Wydziale Międzynarodowej Współpracy i Wymiany Informacji Podatkowych, Departament Współpracy Międzynarodowej Krajowej Administracji Skarbowej (jednostka organizacyjna Krajowej Administracji Skarbowej)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi prace związane z planowaniem wdrożeń i funkcjonowaniem systemów informatycznych wspierających wymianę informacji o podatku od towarów i usług (VAT)
  • Prowadzi prace związane z wymianą informacji o VAT wykonywaną przez Izbę Administracji Skarbowej w Poznaniu, Wydział Biura Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie, izby administracji skarbowej, urzędy skarbowe oraz urzędy celno-skarbowe
  • Bierze udział w pracach legislacyjnych w zakresie regulacji prawnych stosowanych przez państwa członkowskie Unii Europejskiej (UE) będących we właściwości wydziału, a także uczestniczy w negocjacjach dwustronnych umów w zakresie współpracy administracyjnej i wymiany informacji podatkowych z państwami UE oraz państwami trzecimi
  • Bierze udział w pracach komitetów, podkomitetów oraz grup roboczych administracji UE i innych organizacji międzynarodowych (Rada UE, Komisja Europejska, OECD)
  • Realizuje i prowadzi szkolenia dla pracowników administracji skarbowej w zakresie współpracy administracyjnej i wymiany informacji o VAT, a także uczestniczy w przygotowywaniu spotkań organizowanych przez polską administrację dla zagranicznych delegacji
  • Bierze udział w przygotowywaniu sprawozdań na temat funkcjonowania współpracy administracyjnej i wymiany informacji w zakresie VAT oraz jej wyników
  • Bierze udział w opracowywaniu wymagań biznesowych dla projektów informatycznych wspierających wymianę informacji podatkowych o VAT
  • Prowadzi sprawy z zakresu międzynarodowej współpracy Krajowej Administracji Skarbowej w ramach UE oraz z państwami trzecimi, organizacjami międzynarodowymi na poziomie współpracy dwustronnej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub ekonomia
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze podatku od towarów i usług lub w obszarze realizacji projektów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym płynne komunikowanie się z przedstawicielami UE i tworzenie tekstów w obszarze właściwości wydziału
  • Znajomość przepisów krajowych regulujących współpracę administracyjną w sprawach podatkowych
  • Znajomość międzynarodowych regulacji prawnych (UE, OECD) z zakresu międzynarodowej współpracy administracyjnej i wymiany informacji podatkowych
  • Znajomość przepisów z zakresu VAT
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze realizacji projektów informatycznych
  • Znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania UE
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów
    z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z 24 lutego 2017 r. w sprawie oświadczenia dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (Dz. U. poz. 423) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 14 lutego 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147751"
na adres:
lub w formie papierowej, w zamkniętej kopercie na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2025/015/DWK
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 532-541-035 lub 539-863-342
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Włodarczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 31.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×