Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
00-071 Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 147690 / 03.02.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ekonomiczno-organizacyjnych i nadzoru w Wydziale Nadzoru w Departamencie Nadzoru Właścicielskiego
#administracja publiczna #kultura
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje projekty zestawień danych, sprawozdań w zakresie związanym z wykonywaniem praw z akcji/udziałów Skarbu Państwa, w tym informacji o sytuacji ekonomiczno-finansowej nadzorowanych podmiotów oraz posiadanych przez Skarb Państwa akcjach lub udziałach tych podmiotów (inwentaryzacja).
  • Przygotowuje projekty pism, wytycznych i wskazówek dla Rad Nadzorczych i Zarządów w zakresie nadzoru i zarządzania spółkami, współpracuje w opracowaniu nowych procedur nadzoru lub modyfikacji istniejących.
  • Analizuje dokumenty i przygotowuje projekty decyzji właścicielskich na Walne Zgromadzenia/Zgromadzenia Wspólników w spółkach z udziałem Skarbu Państwa oraz projekty uchwał WZ/ZW, przygotowuje wnioski personalne w sprawach zmian w organach spółek oraz odpowiednie dokumenty związane z wdrażaniem decyzji Ministra w tym zakresie.
  • Monitoruje sytuację ekonomiczno-finansową nadzorowanych podmiotów (w tym realizację przez spółki rocznych planów ekonomiczno-finansowych, planów strategicznych, programów restrukturyzacji) i przygotowuje propozycję informacji dla potrzeb Kierownictwa i innych organów zewnętrznych.
  • Nadzoruje terminowość i jakość przesyłanych przez spółki informacji oraz sprawozdań statystycznych.
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, urzędami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie spraw dotyczących nadzorowanych podmiotów oraz zadań realizowanych przez Departament.
  • Przygotowuje propozycje informacji o spółkach z udziałem Skarbu Państwa, ogłoszenia tych spółek do publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa oraz korespondencję w różnych sprawach ogólnych.
  • Sporządza wykazy, zestawienia i inne informacje z zakresu działania stanowiska na potrzeby innych komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz wprowadza, aktualizuje lub przekazuje dane ekonomiczne i osobowe w Zintegrowanym Systemie Informatycznym DB (ZSI DB).
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w organach administracji publicznej, w tym organach administracji rządowej
  • Znajomość Kodeksu Spółek Handlowych w zakresie spółek z ograniczoną odpowiedzialnością i spółek akcyjnych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych
  • Znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym
  • Znajomość ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie publicznej radiofonii i telewizji (rozdz. 4)
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: przejawianie inicjatywy, praktyczne zastosowania prawa, myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie lub prawo lub administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok we współpracy ze spółkami z udziałem Skarbu Państwa lub na stanowisku merytorycznym realizującym zadania z zakresu nadzoru właścicielskiego
  • Ukończone studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub zarządzania lub prawa lub administracji i/lub szkolenie z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej lub kwalifikowania przychodów i kosztów lub ustawy o rachunkowości lub baz danych lub Microsoft Excel
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dofinansowanie do kart sportowych
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających jednoznacznie długość i rodzaj dodatkowego doświadczenia zawodowego (długość doświadczenia potwierdzają np. świadectwa pracy – w przypadku zakończonych stosunków pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ze wskazaniem daty rozpoczęcia pracy – jeśli stosunek pracy trwa nadal lub zaświadczenie o odbytych praktykach/stażach/wykonywaniu pracy w ramach umów cywilnoprawnych/wolontariatu, natomiast obszar doświadczenia potwierdzają m.in. zakresy obowiązków, opisy stanowisk pracy).
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych z zakresu ekonomii lub zarządzania lub prawa lub administracji i/lub szkolenia z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej lub kwalifikowania przychodów i kosztów lub ustawy o rachunkowości lub baz danych lub Microsoft Excel
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 17 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Biuro Podawcze
ul. Krakowskie Przedmieście 15, 00-071 Warszawa

Za pomocą środków komunikacji elektronicznej istnieje możliwość przekazania oferty wyłącznie przez ePUAP - adres skrzynki podawczej na ePUAP - /5ij310qjlu/SkrytkaESP

Po zalogowaniu się na ePUAP należy z katalogu spraw wybrać: PISMO OGÓLNE DO PODMIOTU PUBLICZNEGO. Oferta powinna być podpisana podpisem kwalifikowalnym lub profilem zaufanym.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 42 10 153
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Udostępnił: Anna Matuszak-Cieślak

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 03.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×