Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
00-925 Warszawa al. Niepodległości 208
print as PDF
Ogłoszenie nr 147389 / 27.01.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Wydziale Obsługi Prac Kierownictwa GUS w Gabinecie Prezesa
#administracja publiczna #obsługa sekretarska #statystyka publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z udziałem Prezesa GUS w konferencjach oraz seminariach naukowych, udzielaniem patronatów oraz udziałem w komitetach honorowych w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań w tym zakresie.
  • Uczestniczy w organizowaniu posiedzeń Kolegium, narad kadry kierowniczej służb statystyki publicznej, okolicznościowych uroczystości oraz w przygotowywaniu notatek z posiedzeń i narad w celu zapewnienia obsługi administracyjnej spotkań z udziałem Kierownictwa GUS.
  • Uczestniczy w opracowywaniu kalendarzy zajęć członków Kierownictwa GUS, kalendarzy planowanych posiedzeń, udziału w komisjach, zespołach, grupach roboczych i konferencjach poza GUS w celu zapewnienia bieżącej informacji w tym zakresie.
  • Prowadzi korespondencję związaną z delegowaniem pracowników jednostek służb statystyki publicznej do udziału w komisjach, zespołach i grupach roboczych powołanych przez inne niż GUS organy administracji rządowej w celu zapewnienia udziału przedstawicieli GUS w pracach gremiów międzyresortowych.
  • Uczestniczy w prowadzeniu informatycznego systemu Kontroli Wykonywania Poleceń (KWP) – wprowadzaniu poleceń, przygotowywaniu okresowych raportów w celu dostarczenia bieżącej informacji Kierownictwu GUS o realizacji poleceń nałożonych na komórki i jednostki statystyki publicznej.
  • Prowadzi wykaz wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i resortowych pracownikom służb statystyki publicznej i innym osobom i instytucjom w celu uhonorowania osób zasłużonych dla statystyki publicznej oraz ewidencję nadanych odznaczeń.
  • Zastępuje, w czasie nieobecności, pracowników sekretariatów członków Kierownictwa GUS i Gabinetu Prezesa w celu skutecznej realizacji zadań Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Otwartość na zmiany i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Dzielenie się wiedzą
  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy pracy w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – A2
Co oferujemy
  • Elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczynania pracy w godz. 7.00 - 9.00
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową (dostosowanie wymiaru etatu/indywidualny rozkład czasu pracy)
  • Dogodna lokalizacja – centrum Warszawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Praca hybrydowa- możliwość łączenia pracy stacjonarnej z pracą zdalną
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (dodatek stażowy), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach o różnorodnej tematyce
  • Dofinansowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych (studia I i II stopnia, studia podyplomowe)
  • Możliwość udziału w programie dofinansowania kosztów kształcenia i wsparcia dla doktorantów oraz osób przygotowujących rozprawę doktorską w trybie eksternistycznym
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników (tzw. wczasy pod gruszą)
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, bezzwrotne zapomogi finansowe, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej)
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych lub do biletów na imprezy kulturalne
  • Kort tenisowy i boisko do siatkówki na terenie urzędu
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne ze wzorem załączonym przez GUS)
  • Dla osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.: oświadczenie o braku pracy, pełnieniu służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego/ stażu pracy w administracji publicznej
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – A2 lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – A2
calendar icon

Aplikuj

do 10 lutego 2025

na adres:
Dokumenty można składać w formie elektronicznej lub papierowej:

- w formie elektronicznej:
na adres rekrutacja@stat.gov.pl
lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),

- w formie papierowej:
w kancelarii Urzędu (pn.-pt. w godz. 7:00-16:15)
lub wysyłając na adres:
Główny Urząd Statystyczny
Biuro Organizacji i Kadr
al. Niepodległości 208
00-925 Warszawa

z dopiskiem : oferta nr 9/GP/2025

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 519 542 660
lub mailowego na adres: rekrutacja@stat.gov.pl
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Statystyczny w Warszawie

Udostępnił: Marzenna Jaworska

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 27.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×