Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D
print as PDF
Ogłoszenie nr 147168 / 24.01.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: administracji i ewidencji majątku w Wydziale Administracyjnym w Biurze Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #budżet #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi sprawy związane z realizacją obowiązków dot. ewidencji składników majątku Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o gospodarowaniu mieniem, finansach publicznych i innych.
  • Obsługuje programy komputerowe służące do ewidencji składników majątku Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w celu zapewnienia zgodności ze stanem faktycznym oraz księgami finansowymi a także współpracuje w tym zakresie z komórką właściwą ds. rachunkowo-finansowych NDAP.
  • Prowadzi sprawy związane z obsługą Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w zakresie dostaw energii elektrycznej, wody, prądu i pozostałych mediów, w tym bierze udział w procedowaniu umów oraz ich dozorowanie na etapie realizacji - w celu zapewnienia profesjonalnej i nieprzerwanej obsługi ludzi i budynków.
  • Współprowadzi z pozostałymi pracownikami Wydziału sprawy związane z zaopatrzeniem Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w artykułu biurowe, elementy wyposażenia, meble, środki czystości, pieczęcie, druki, art. propagandowe i inne w celu zapewnienia należytych warunków pracy i utrzymania nieruchomości w stanie użyteczności.
  • Prowadzi dokumentację w związku z realizacją umów na dostawy i usługi, w tym ją porządkuje, w celu zapewnienia optymalnego poziomu realizacji potrzeb urzędu, w szczególności prowadzi zbiory dokumentacji umożliwiające przekazywanie do Archiwum Zakładowego NDAP.
  • Prowadzi sprawy związane z administrowaniem i utrzymaniem w należytym stanie użytkowym pomieszczeń oraz sprzętów i urządzeń, w tym lokuje i relokuje w celu zapewnienia optymalnego poziomu wykorzystania i ergonomii pracy.
  • Współpracuje z komórką właściwą ds. rachunkowo-finansowych w zakresie przygotowywania dowodów księgowych do zatwierdzenia, przygotowywania projektów planów finansowych oraz przygotowywania projektów sprawozdań, w celu zgodnego z prawem gospodarowania środkami z budżetu państwa.
  • Bierze czynny udział w podstawowych pracach dotyczących wykonywania drobnych napraw i usuwania awarii w celu zapewnienia optymalnych warunków bezawaryjnej pracy urządzeń i wyposażenia.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w jednostkach administracji publicznej
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows wraz z pakietem Office;
  • Znajomość podstawowych zagadnień w obszarze: ustawa o gospodarowaniu majątkiem, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych;
  • Znajomość przepisów o służbie cywilnej – zagadnienia ogólne;
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie w pracę zespołu.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku
  • Znajomość zasad prowadzenia spraw w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją
Co oferujemy
  • Praca w urzędzie wyróżnionym nagrodą FriendlyWorkplace 2024
  • Ruchomy czas pracy,
  • Indywidualny rozkład czasu pracy,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy,
  • Miejsce do odświeżenia się,
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem,
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie pakietu sportowego, oraz dofinansowanie do wyjść kulturalnych: biletów do kina, teatru, muzeum, pożyczki na cele mieszkaniowe, itp.,
  • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego na korzystnych warunkach,
  • Możliwość nauki języków obcych na platformie online eTutor,
  • Owocowe czwartki,
  • Kawa, herbata dla pracowników,
  • Psycholog dla pracowników,
  • Pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 7 lutego 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147168"
na adres:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa

Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Udostępnił: Anna Płóciennik

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 24.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×