Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
00-580 Warszawa Al. J. Ch. Szucha 23
print as PDF
Ogłoszenie nr 144439 / 29.10.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Wydziale Zarządzania Majątkiem Ruchomym w Biurze Inwestycji (BI 37/2024)
#administracja publiczna #budownictwo #sprawy zagraniczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Polsce - służyć, Europę - tworzyć, świat – rozumieć quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzoruje gospodarowanie majątkiem ruchomym Skarbu Państwa przez placówki zagraniczne.
  • Koordynuje, planuje, ewidencjonuje czynności związane z cyklem inwentaryzacji na placówkach oraz kontroluje i weryfikuje poprawność procesu i kompletność dokumentacji inwentaryzacyjnej placówek.
  • Planuje wdrożenie i nadzoruje funkcjonowanie programu informatycznego do ewidencji majątku na placówkach.
  • Prowadzi dla kandydatów zakwalifikowanych na stanowiska do pracy w placówkach zagranicznych konsultacje w zakresie gospodarowania majątkiem ruchomym oraz operowania programem informatycznym do ewidencji majątku placówek.
  • W zakresie przygotowywania planów finansowych placówek opiniuje zasadność i zgodność z przepisami przyznania środków budżetowych na zakup usług i dostaw związanych z gospodarowaniem majątkiem ruchomym placówek oraz planuje środki finansowe na umowy z członkami komisji inwentaryzacyjnych.
  • W zakresie realizacji planów finansowych placówek opiniuje zasadność i zgodność z przepisami wniosków o zakup usług i dostaw związanych z gospodarowaniem majątkiem ruchomym placówek.
  • Gromadzi i analizuje kluczowe informacje napływające z placówek w zakresie gospodarowania majątkiem ruchomym i sporządza analizy, opinie i dokumenty planistyczne dla przełożonych w postaci raportów i zestawień.
  • Analizuje sprawozdania placówek w zakresie gospodarowania majątkiem ruchomym oraz realizacji planów finansowych placówek w odniesieniu do majątku ruchomego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o zasadach zarządzania mieniem państwowym, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawa zamówień publicznych.
  • Znajomość rozporządzeń RM w sprawie: gospodarowania niektórymi składnikami Skarbu Państwa; Klasyfikacji Środków Trwałych.
  • Znajomość problematyki inwentaryzacji oraz zagadnień z zakresu finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych,
  • Umiejętność: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne w dziedzinie nauk ekonomicznych - nauki o zarządzaniu.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym w pionie administracyjnym lub finansowym w placówce zagranicznej
  • Znajomość ustawy o służbie zagranicznej,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, protokołu dyplomatycznego,
  • Znajomość programu do zarządzania majątkiem LUPINE,
  • Znajomość programu finansowo-księgowego FKWIN lub Egeria.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 632).
  • Kwestionariusz on-line pod adresem https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=19aebb3d08114b859ba79a47486b4823 (preferowany) lub kwestionariusz aplikacyjny znajdujący się na stronie MSZ (gov.pl/dyplomacja) w zakładce Praca i Kariera – Nabór do MSZ – Nabory: użyteczne informacje i pliki do pobrania: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/nabory-uzyteczne-informacje-i-pliki-do-pobrania.
  • Oświadczenie o przebiegu kształcenia w zagranicznych podmiotach systemu szkolnictwa wyższego i nauki.
  • Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 20 listopada 2024

na adres:
Miejsce składania dokumentów:
Kwestionariusz aplikacyjny on-line (preferowany)

lub

Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Biuro Kapitału Ludzkiego
Al. J. Ch. Szucha 23
00-580 Warszawa
z dopiskiem na kopercie oraz w aplikacji: BI 37/2024

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. +48 (22) 523 8751
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Udostępnił: Beata Grabowska

Komórka organizacyjna: Biuro Kapitału Ludzkiego

Wprowadzono: 29.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×