Biuro - zdjęcie 28 - zrolowane plany
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
00-950 Warszawa Al. Ujazdowskie 11
print as PDF
Ogłoszenie nr 141834 / 24.08.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: obsługi administracyjno-gospodarczej w Wydziale Administracyjnym w Zespole Administracyjnym w Biurze Administracyjnym
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi umowy związane ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości powierzchni biurowej, terenu zewnętrznego, pomocniczych prac gospodarczych oraz wywozu odpadów, obejmujących swoich zakresem posiadane przez Ministerstwo nieruchomości, w tym przyjmuje zgłoszenia o nieprawidłowościach przy ich realizacji i kontroluje sposób wykonania zaleceń.
  • Wykonuje zadania związane z przygotowaniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie utrzymania czystości w budynkach, sprzątania terenu zewnętrznego wokół nieruchomości oraz zgodnego z przepisami i normami wywozu wytwarzanych w nieruchomościach pozostających w dyspozycji Ministerstwa odpadów (w tym: szacuje wartości zamówienia, sporządza opisy przedmiotów zamówienia, opracowuje projekty umów, bierze udział w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, opiniuje dokumentację związaną z postępowaniem).
  • Prowadzi karty ewidencyjne pracowników w zakresie wyposażenia w środki ochrony indywidualnej, które są przyznawane zgodnie z wewnętrznymi regulacjami BHP oraz dystrybuuje artykuły ochrony osobistej, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, w tym prowadzi sprawy z zakresu zwrotu środków finansowych za asortyment kupowany na indywidualne wyposażenie uprawnionych pracowników i sporządza w tym zakresie dokumenty rozliczeniowe.
  • Sporządza aktualizację planów rozmieszeń pracowników w zakresie poszczególnych departamentów i biur w lokalizacjach pozostających w dyspozycji Ministerstwa Sprawiedliwości.
  • Prowadzi sprawy związane z planowaniem wydatków oraz sporządza informacje i zestawienia niezbędne do prawidłowego rozliczenia finansowego prowadzonych umów.
  • Wykonuje zadania związane z opiniowaniem projektów aktów normatywnych, przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje i pytania związane z merytorycznym zakresem zadań pozostających w zakresie kompetencji wydziału.
  • Bierze udział w pracach planistycznych dot. projektowania budżetu wydatków na kolejne lata oraz przygotowuje plany dot. zamówień publicznych obejmujących m.in. postepowania z obszaru zarządzania nieruchomościami, w tym utrzymania czystości, wywozu odpadów oraz sprzątania powierzchni pozostających w dyspozycji Ministerstwa.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze administrowania nieruchomościami
  • Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie prawidłowości rozliczania i wystawiania dowodów księgowych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów z zakresu gospodarowania nieruchomościami
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność obsługi pakietu Office
  • Pozytywne podejście do klienta, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, komunikacja, myślenie analityczne, umiejętność współpracy, zorientowanie na osiąganie celów.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

-  możliwość udziału w szkoleniach,

- możliwość częściowej refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,

- pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i refundacji wypoczynku jego dzieci, pożyczki mieszkaniowe, możliwość zakupu karty sportowej, możliwość refundacji kosztów żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),

- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,

- możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,

- pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,

- parking dla rowerów,

- elastyczny czas pracy.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego (fakultatywnie)
calendar icon

Aplikuj

do 9 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141834"
na adres:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 52 12 707 lub (22) 52 12 587
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.09.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Udostępnił: Magdalena Rzeszotarska

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 24.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×