Warszawa - panorama
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
00-918 Warszawa al. Szucha 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 139051 / 19.06.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: komunikacji wewnętrznej w Wydziale Organizacji, Biuro Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rozwija komunikację wewnętrzną w Ministerstwie, w tym prowadzi i redaguje oraz rozwija funkcjonalności intranetu Ministerstwa.
  • Organizuje w Ministerstwie spotkania i wydarzenia, zlecone przez Dyrektora Generalnego lub Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego.
  • Realizuje zadania z zakresu budowania i kształtowania wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku Ministerstwa.
  • Prowadzi i redaguje Biuletyn Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Ministra.
  • Koordynuje obsługę osób doświadczających trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, w tym zapewnia środki wspierające komunikowanie się, o których mowa w art. 3 pkt 5 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się.
  • Administruje kontem Ministerstwa na platformie e-PUAP, w tym usługami udostępnionymi na platformie e-PUAP oraz koordynuje przygotowywanie usług udostępnianych przez Ministra na platformie e-PUAP oraz ich modyfikowanie, w tym przygotowywanie wniosków o umieszczenie lub zaktualizowanie wzorów dokumentów elektronicznych w centralnym repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych.
  • Prowadzi elektroniczny wykaz podmiotów, które biorą udział w procesie uzgodnień, konsultacji publicznych i opiniowania projektów dokumentów rządowych, opracowanych przez Ministerstwo.
  • Wspiera realizację pozostałych zadań Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze komunikacji wewnętrzne
  • Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja, uprawnienia i obowiązki członków korpusu służby cywilnej)
  • Znajomość przepisów ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
  • Znajomość przepisów ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej
  • Umiejętność redagowania informacji i stosowania prostego języka
  • Podstawowa umiejętność obsługi narzędzi do przygotowywania grafik i tworzenia grafik komputerowych z pomocą dedykowanych programów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
  • Komunikacja
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Rzetelność
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publiczne
  • Szkolenia z komunikacji wewnętrznej
  • Szkolenia z zakresu AI – sztucznej inteligencji
  • Szkolenia z zakresu zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Podstawowa znajomość zagadnienia employer branding
  • Podstawowa umiejętność posługiwania się językiem migowym
  • Znajomość podstaw języka HTML
  • Umiejętność obsługi systemu do zarządzania treścią - WordPress
  • Podstawowa wiedza z zakresu AI – sztucznej inteligencji
  • Kreatywność
Co oferujemy
  • ruchomy czas pracy
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego
    stażu pracy
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
    wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • stołówka pracownicza
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych lub dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • dobrą lokalizację
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • miłą atmosferę pracy
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentu lub oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia z komunikacji wewnętrznej
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia z zakresu AI – sztucznej inteligencji
  • Kopie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia z zakresu zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
calendar icon

Aplikuj

do 1 lipca 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Szucha 25
00-918 Warszawa
(KONIECZNIE z dopiskiem na kopercie "ogłoszenie - specjalista BDG/WORG/S/4")
Polecamy aplikowanie przez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej)
lub na adres: nabory_edukacja@men.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 34 74 709
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 01.07.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Udostępnił: Monika Zielińska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 19.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×